luni, 7 noiembrie 2011

partenerul meu

K. este partenerul meu.

Dintotdeauna am cautat ca o simpla litera sa-mi caracterizeze partenerul: J, R, U, Z...
Intotdeauna litere puternice, si elegante; si partenerii asemeni lor. De incredere, mereu alaturi, fiabili.

Astazi este vorba de K. Este exact ce am nevoie. Alaturi de mine pretutindeni, zi de zi. Ma cunoaste, cum nimeni altcineva nu a reusit pana acum.

ASUS K53 SV-SX379D
IntelCore i7 2630QM, 8 GB, DDR3, 1333 MHz, 750 GB 5400 rpm, NVIDIA GeForce GT 540M.

K, el este K al meu.

Autonomia lui K este foarte importanta pentru mine. K are o autonomie de pana la 25 % mai mare decat ceilalti pretendenti. Componentele pe care nu le utilizeaza K in anumite momente nu trebuie sa consume curent, deoarece K al meu beneficiaza de tehnologia Super Hybrid Engine.
Intr-o zi, am avut un lung drum de facut, cam 6-7 ore pe tren. K a fost cu mine. Iar daca mie, dupa vreo 4 ore de mers, ochii au inceput sa mi se inchida, usor usor, lui K nu. Eu am avut nevoie de o cafea tare, K insa nu a avut nevoie de priza.
Si ca sa fie lucrurile si mai bune intre noi doi, tehnologia IceCool de care beneficiaza K ghideaza caldura prin lateralul sistemului, departe de palmrest si de taste. Asadar, mainile mele nu se incalzesc, nu transpira si se pot juca mult mult cu K.

Este cel mai bun partener pe care l-am avut. A stat cu mine nopti intregi cand am lucrat pentru lucrarea de dizertatie, a stat cu mine ore/zile in incercarile mele de editare fotografii. Mi-a fost alaturi in multele si diversificatele mele cautari pe internet, a fost langa mine cand socializam in diferite retele sau cand pierdeam ori castigam un joc de conquiztador.
M-a suportat atuni cand eram trista si urla muzica in difuzoare sau atunci cand tastam apasator scriind articole pe blog.

K al meu stie sa faca fata oricarei provocari. Sunt mandra de el, sunt mandra ca el este alesul meu, partenerul meu de incredere. Fiecare din noi are nevoie de un partener de incredere sa-i fie alaturi in viata - fie ca este vorba de sot/sotie, de copii, de un catel, de un calculator sau un aparat foto.
Un partener ca ( K ) al meu.


Articolul este scris pentru etapa nr. 16 a concursului SuperBlog 2011.

Niciun comentariu: