miercuri, 8 iunie 2011

redecorez

acum ceva vreme imi spune o vecina...vecina care sta cu un etaj mai jos...
in fiecare seara se aud zgomote de la tine, ce faci? parca ai muta mobila....cam asa se aude...
mda
e o chestie de feng-shui, luna plina si stare de fapt...ca sa stiti!
in fiecare seara, inainte sa ma bag la somnik, ma apuc sa mut mobila...

patul
in seara asta pentru ca este foarte cald afara patul trebuie sa fie langa fereastra si fereastra deschisa;
maine seara, in functie de stele, mutam patul langa usa, sau in mijlocul camerei...

biblioteca
vreau sa citesc o carte inainte sa adorm, trag biblioteca langa pat;
nu vreau sa citesc ...poate vreau sa vad un film atunci, deci:
mut biroul, implicit calculatorul, in fata patului, pentru un plus de confort


noapte buna, dragii mei,
am povestit destul...
ma duc sa-mi repozitionez patul pentru aceasta noapte - caci vreau sa visez frumos -


:)) asta mi-ar mai lipsi sa fac in fiecare seara inainte sa ma bag la somn:))

Acest articol este un pamfet! Sa nu ma credeti acum ca imi redecorez camera in fiecare seara! Inca mai am lucruri bune de facut seara...

3 comentarii:

momo spunea...

cine se scuza se acuza, asa c nu te credem c nu e adevarat :P:P

raluka spunea...

ah, m-ati prins...dar e spre binele meu, caci am nevoie de ajutor mai ales atunci cand mut biblioteca:P :))

momo spunea...

ohoh, fata mosului,,de la o varsta,,,,stii si tu,,,