marți, 1 decembrie 2009

am castigat la loto!


Am un coleg care joaca la loto in fiecare joi. Si intr-o vreme, cand mai mergeam cu el cu masina, fiind in lipsa de inspiratie la numere, ma intreba ce numere as pune eu. Completa biletele, si chiar ne amuzam spunand ca, atunci cand va trage lozul cel mare, voi fi prima care va afla, pentru ca voi gasi un Volvo, doar al meu, in fata blocului.



Acest articol este scris pentru proba cu nr 39 din concursul SuperBlog 2009. Acest articol este fictiv, si nu are nici o legatura cu loteria romana.

Asadar...dragii mei...
am castigat la loto 50.000 Euro.
Chiar de ziua noastra nationala!, cum spune poetul...
In sfarsit, pot sa-mi cumpar si eu o masina pe gustul meu. Ce sa fie oare?
Imi place viteza si adrenalina, deci as vrea un BMW, carosat, decapotat, hidramat...special facut pentru curse.
Dar, totodata, vreau siguranta si visez ca intr-o zi sa am o familie...si atunci un Jeep 4x4 ar fi cea mai buna alegere.

Dupa zile intregi si nopti nedormite, in cautarea ofertei perfecte pentru mine, am reusit sa fac cea mai buna alegere:
Noul RAV 4 de la Toyota.
Putere mare, emisii CO2 poluante reduse si sigurantaaaaa.
Motorul 2.2 D-CAT 150 cu transmisie automata in 6 trepte ofera atat precizie, cat si placere.
Am optat mai intai pentru un drive-test, si m-am convins.
Acum este masina mea!
Iar, aproape in fiecare weekend, "zbor" cu ea departe de nebunia Capitalei...doar mi-au mai ramas euroi din banii castigati la loto.


5 comentarii:

Momo spunea...

si pe cand o tura?

raluka spunea...

pai...vin sa te iau din Germania, sa te aduc in tara de sarbatori!k? :)

Momo spunea...

eh,,lasa de data asta,,ca na,,vine avionul personal sa ma ia cu trasura ;))

Momo spunea...

da orikum,,ms de intentie,,,da lasa ca mai plek si mai vin, nu scapi de plimbare,,,

Unknown spunea...

Ma gandeam daca nu cumva Toyotele astea nu se fac si barci, nu de alta, dar, tare mult mi-as fi dorit sa fac o plimbarica in larg :)) Iar 50.000 euro nu sunt suficienti sa impaci si capra si varza >:))