vineri, 25 decembrie 2009

avatar

povestea/filmul/istoria mea preferata de Craciun este " A Christmas Carol"
si nu ma refer neaparat la ultima varianta a filmului, cea cu Jim Carey,
ci orice varianta a acestei povesti, chiar si "Ghosts of Girlfrinds Past"

povestea lui Charles Dickens in sine pentru mine este importanta...
Scrooge, un om rau si zgarcit, este vizitat in Ajunul Craciunului de 3 spirite: trecutul, prezentul si viitorul. Spiritele au darul de a-l face mai bun, mai cald, mai intelegator...si de a-i darui minunea Craciunului, cea mai importanta sarbatoare a lumii: nasterea Domnului Iisus.


astazi totusi am vizionat "avatar"-ul, si l-am privit ca pe un desen animat, ca pe o poveste SF pentru copii...pana cand am citit un articol despre acest film...
un articol care sustine ca filmul "avatar" are un mesaj ascuns...ca ar fi rescrierea istoriei americane...oare???
eu cred ca este doar o poveste SF, inspirata poate oarecum din acea istorie a Statelor Unite ale Americii ... dar o poveste frumoasa, pentru toti, indiferent de varsta, cultura sau sex!

Niciun comentariu: