sâmbătă, 12 decembrie 2009

pe teren accidentat

Land Cruiser - o legenda Toyota


Din nou Toyota si din nou concursul SuperBlog 2009, cu proba nr 51.

Intotdeauna mi-au placut masinile mari, masinile de teren, Jeep-urile 4x4. Se spune ca dupa anumite lucruri care ii plac unei femei, iti poti da seama ce tip de barbat prefera sa aiba alaturi in viata.
De exemplu: imi plac brazii mari, inalti si desi, foarte verzi si mirosind puternic - asta se spune ca este asociat unui barbat puternic, impunator. Asa este si in cazul masinilor.

Land Cruiser este o masina pe care o iubesc.
Tim Daly (actor) este un barbat pe care il ador.

Atat masina, cat si actorul, sunt o legenda. Imi plac legendele.
Tim Daly este o legenda pentru rolul sau din "The Fugitive" - Dr. Richard Kimble
Land Cruiser este o legenda pentru aventurile sale sus pe munti, de aproape 60 de ani. Mai exact 56 de ani.
Panta abrupta ... nu te sperie nicidecum. Toyota Land Cruiser este siguranta ta.
Land Cruiser este esential pe teren accidentat.
Land Cruiser este perfect intr-un safari in Africa.
In Antarctica,
in padurile tropicale din Malaysia, Asia;
in deserturile australiene, deserturile din Orientul Mijlociu
America de Sud,
Statele Unite ale Americii....
s.a.m.d.

O adevarata masina, care iti ofera putere si siguranta. Printul meu cu siguranta va conduce o astfel de masina.


4 comentarii:

Momo spunea...

cate masini pe aici ;))

raluka spunea...

incerc sa recuperez....:)dar macar deadline-urile pentru probele obligatorii le-am respectat

Momo spunea...

bv eroina si supravietuitoarea mea!!!

Momo spunea...

o sa reusesti sa le faci pe toate! trebuie! yes, you can ;))