miercuri, 9 decembrie 2009

ne jucam 3D



Proba nr 43 din concursul SuperBlog 2009 imi face cunostinta cu noul notebook de la ASUS. Un notebook de gaming cu o imersiune totala in lumea jocurilor prin tehnologia 3D nvidia incorporata.
ASUS G51 ne ofera un ecran cu rata mare de refresh, ochelari stereoscopici, si un procesor puternic.


Eu mai nou am inceput sa am o pasiune pentru motoare...
asadar, ce mi-ar placea la nebunie sa ma joc profitand de aceasta tehnologie....
Moto GP...
a simti ca esti acolo pe pista,
sa simti virajele,
sa simti pericolul...


Stiu ca normal este sa profiti de o astfel de tehnologie cu jocuri gen Resident Evil, sau Batman...
insa pe mine ma pasioneaza masinile, bicicletele, mai nou ATV-urile, motoarele...
adrenalina, pasiune, viteza, nebunie, motoare...
curse de masini, de motoare,
simple plimbari cu motorul...
asa as vrea eu sa profit de ASUS G51

Niciun comentariu: