duminică, 13 decembrie 2009

Last, but not least!


Ultima proba a concursului SuperBlog 2009. Proba nr 56.
Am aflat un lucru care m-a uimit: faptul ca "SuperBlog 2009 nu este un concurs, este un maraton infiorator. "
Dar,... am mai aflat si un lucru care m-a bucurat enorm: va exista si SuperBlog 2010.

Au fost alaturi de noi in concurs anul acesta ca parteneri media:

Xtrem PC - o revista interesanta, apartinand domeniiilor hardware, software si comunicatii si bineinteles....jocuri. Cred ca este una dintre cele mai citite reviste din domeniul IT.

BPP - sunt intermediari intre companiile care cauta promovarea pe internet si bloggerii care scriu articole pentru some extra money.

Tech in Style - o revista cu si despre inovatiile in tehnologie;
o revista pentru care mi-ar placea sa scriu articole.
Am invatat multe din concursul SuperBlog 2008, si am invatat si mai multe din SuperBlog 2009...si sper sa invat si mai multe pana la SuperBlog 2010. Si acest gen de reviste ( ex. Tech in Style) sunt "bibliografia" perfecta pentru perfectionarea pe care mi-o doresc.
Ce este minunat, dupa mine, este faptul ca pot citi revista online. Tot asa, adica online, citesc in fiecare dimineata ziarul...in timp ce imi savurez cafeaua la birou.


Connect - Viitorul in comunicatii, asa cum spune chiar sloganul lor.
Connect exista pe piata telefoanelor mobile, a calculatoarelor desktop, a notebook-urilor, a aparatelor foto digitale.


www.121.ro - un site cu si despre tine, femeia de azi.
Despre viata ta, sanatate, psihologie, motivatie, prioritati. Despre familie, cariera, sport, cultura...si cum sa le imbini pe toate pentru a fi o femeie exceptionala.
Un site de existenta caruia am aflat de la SuperBlog 2008, si pe care il citesc constant de atunci.

Radio Lynx.ro - un radio modern, pe care il poti asculta on-line oricand.
Iti aduce un zambet pe buze nu numai prin muzica, ci si prin interviurile si emisiunile pe care le au.

ArenaIT - castigatorii SuperBlog 2009.
3 baieti minunati, care au stiut sa fie modesti cand au semnat contractul - locul I sUPERbLOG 2008. - aveti imagini mai jos
Alexandru Dick - medic rezident chirurg - urologie,
Darius - student Automatica - Politehnica Bucuresti,
si
Daniel Popescu ( fotograful din imaginea 2) - redactor la o publicatie saptamanal de sport




Si ca organizatori:

PCNews.ro - site-ul care iti aduce cele mai utile si cele mai noi informatii din domeniul IT. Site-ul prin care am aflat acum mai bine de un an de primul concurs SuperBlog si la newsletterul caruia m-am abonat inca de Si m-am abonat, in special, pentru a fi printre primii care vor afla de editia a doua a concursului superblog.


SwissPlan.biz - marketing si PR online.
Gasim in portofoliul SwissPlan, ca si clienti, companii precum Prooptiki Romania, Romstal, Clinica Silhouette, Oxford Management Ltd., Teatrul Evreiesc de Stat etc.
Swissplan are intotdeauna o solutie la problemele tale. Un plan elevetian care intotdeauna da roadele cele mai bune.
O companie mica, care lucreaza cu oameni flexibili si operativi.
Tot la SuperBlog 2008 am avut ocazia sa-l cunosc pe Albert Budica, un om extraordinar, PhD, MSc - consultant afaceri in cadrul acestei companii. Este persoana care a tinut in maini intreaga festivitate SuperBlog 2008.


RACK - furnizeaza solutii Internet, atat companiilor cat si persoanelor fizice.
Portofoliul lor cuprinde servere virtuale private(VPS), pachete de gazduire preconfigurate, solutii VPN si VoIP, proiectare si intretinere de servere, consultanta in probleme de securitate, sustinerea aplicatiilor cu cerinte non-standard s.a.



Un comentariu:

Momo spunea...

gata?! s-a terminat?! asa de repede?! :))