vineri, 4 decembrie 2009

vrei sa te insori cu mine?


"The proposal" - o comedie adevarata, despre care am scris un articol, mai demulticel, atunci cand a aparut filmul in cinematografe.
Astazi, proba cu nr 42 din concursul SuperBlog 2009, si cei de la Prooptiki Romania, ne aduc o tema foarte ingenioasa. Dupa cum am mai spus, Prooptiki Romania imi sunt cei mai dragi sponsori ai concursului, imi plac enorm probele propuse de ei: interesante, creative, cu stil;)

Cariera este pe primul loc pentru mine, drept dovada sunt o adevarata profesionista.
De curand, am un nou coleg la birou. Nimic impresionant, doar ca dupa cateva priviri, zambete, am inceput sa simt fluturasi in stomac.
" Cred ca m-am indragostit, cred ca da, da da...
Si sunt foarte fericit(a), bate bate inimaaaaa".

Cum ma "tratez"?
pai...nu ma tratez...las lucrurile sa vina de la sine,
las sentimentele sa infloreasca...
este pacat sa simti iubire pentru cineva, acest sentiment sa fie impartasit, si sa nu te poti bucura de el pentru ca exista ceva mai presus de asta (ex: cariera, prejudecatile...)


Un erou necunoscut afirma:
"Inteligenta fara dragoste, te face pervers.
Justitia fara dragoste, te face implacabil.
Diplomatia fara dragoste, te face ipocrit .
Succesul fara dragoste, te face arogant.
Bogatia fara dragoste, te face avar.
Supunerea fara dragoste, te face servil.
Saracia fara dragoste, te face orgolios.
Frumusetea fara dragoste, te face ridicol.
Autoritatea fara dragoste, te face tiran.
Munca fara dragoste, te face sclav.
Simplitatea fara dragoste, isi pierde valoarea.
Vorbele fara dragoste, te fac introvertit.
Legea fara dragoste, te supune.
Politica fara dragoste, te face egoist.
Credinta fara dragoste, te face fanatic.
Crucea fara dragoste, reprezinta tortura.

VIATA FARA DRAGOSTE... ISI PIERDE SENSUL"


Chiar daca cariera este importanta pentru mine, dragostea nu cred ca este un impediment. Din contra, atunci cand iubesti esti mai fericit, te simti implinit daca esti iubit inapoi, si munca este mult mai dulce, iar eficienta si eficacitatea cresc.

Dragostea este cel mai frumos sentiment care poate exista, si este pacat ca atunci cand simti dragoste fata de cineva sa iti reprimi acel sentiment doar de dragul unor datorii, sau prejudecati, si alte scopuri. Poti merge mai departe pe drumul carierei tale, pe drumul tau in viata, si iubind, daruind iubire, respect, primind iubire, primind pe cineva in viata ta, primind pe cineva sa mearga alaturi de tine si cu tine de mana pe drumul vietii tale.
Pentru ca nimeni nu trebuie sa urmeze un singur scop in viata, nimeni nu trebuie sa fie implinit doar pe un plan.


(cum spuneam mai sus, articolul este scris pentru concursul SuperBlog 2009, este pura fictiune,
si chiar daca pe de o parte s-ar potrivi cadrului actual al vietii mele profesionale, in sensul ca am un coleg nou la birou, nu m-am indragostit de el, dragul meu! stai calm :P )

Un comentariu:

Momo spunea...

ah,,si io care credeam ca...