joi, 10 iunie 2010

Chestionarul lui Proust

by Yorick

Nu vreau sa fac reclama, nu m-a rugat nimeni sa scriu acest articol, nu ma plateste nimeni pentru ceea ce scriu. Yorick este o revista saptamanala foarte draga mie, pentru simplul motiv ca este o revista de teatru.
Ce imi place cel mai mult la aceasta revista este chestionarul lui Proust. In fiecare saptamana o personalitate din lumea teatrului raspunde la acest chestinar.

Voi incerca si eu sa-mi dezvalui personalitatea, aici pe blog, prin acest chestinar.

1. Principala mea trasatura

- (aici astept comment-urile voastre)

2. Calitatea pe care ai vrea sa o descoperi la un barbat

Onestitatea;

3. Calitatea pe care ai vrea sa o descoperi la o femeie

Puterea;

4. Ce pretuiesc cel mai mult la prietenii mei

Pofta de viata;

5. Principalul meu defect

incredere prea multa acordata celorlalti;

6. Ocupatia mea preferata

Blogging-ul;

7. Fericirea, asa cum o visez

calatorie in toata lumea;

8. Care ar fi cea mai mare nefericire

singuratatea;

9. Locul unde as vrea sa traiesc

NYC;

10. Culoarea mea preferata

Verde;

11. Floarea mea preferata

Frezia;

12. Poetii mei preferati

Eminescu, I. Minulescu, Rainer Maria Rilke;

13. Prozatorii mei preferati

Balzac, Fowles, D. Rusti, Cecilia Ahern;

14. Pictorii mei preferati

imi place pictura, dar nu am un pictor preferat

15. Ce urasc cel mai mult

Ipocrizia. Prefacatoria.

16. Darul pe care as vrea sa-l am

sa pot sa fac lumea mai buna

17. Cum as vrea sa mor

fara sa le provoc durere celor dragi

18. Greselile care-mi inspira cea mai mare indulgenta

incercarile timide - greseli care provin din timiditate, din prea mult bun simt

19. Deviza mea

fa-te auzit

20. Starea mea de spirit actuala

Furie. De ce nu exista corectitudine in lume?


3 comentarii:

momo spunea...

f discreta si deschisa fata de nevoile celorlalti

Mihai spunea...

1 Sinceritatea
20 Pentru ca oamenii nu mai stiu sa fie corecti nici macar cu ei insisi.

Mihai spunea...

5 Increderea acordata celorlalti ar trebui sa o vezi ca pe un avantaj... pentru ca o persoana care nu poate acorda incredere nici nu poate face bine nimanui (nici celor care merita nici celor care nu merita).. iar pe de alta parte increderea sta la baza relatiilor interumane. Dar increderea se poate pierde foarte usor, dar se consolideaza decat fff greu.