luni, 14 iunie 2010

" Cum ar fi daca am sti ce ne aduce ziua de maine? Oare am repara totul? Oare am putea?"

poate ca intr-adevar am reusi sa ne rezolvam anumite probleme;
poate ca am reusi sa intoarcem lucrurile in favoarea noastra;
poate ca nu am crede ceea ce stim si nu am face nimic maine;


Cecilia Ahern ne incanta astazi cu o noua poveste in "Cartea viitorului".

Tamara Goodwin nu a dus niciodata lipsa de ceva. Vila, bani, prieteni, jacuzzi, haine de firma....
Intr-o zi tatal ei moare. Tamara si mama ei nu fac fata datoriilor si se muta la un unchi la tara.
Aici, Tamara nu are astampar. Se imprieteneste cu un baiat care se ocupa de biblioteca ambulanta a orasului. Imprumuta de la biblioteca o carte, fara titlu, fara autor si incuiata cu un lacat. Reuseste sa sparga lacatul si sa deschida cartea, si ajunge sa afle un mare secret de familie.

O poveste impresionanta, despre dragoste, prietenie adevarata, gelozie, posesiune, nebunie si curaj.

*

"O poveste pierde ceva de fiecare data cand e spusa."

"Cei care vorbesc mult, nu gandesc prea mult."

"Indiferent cat sunt parintii de inteligenti si de atenti, copiii sunt cu un pas inaintea lor."

*

Noi ne scriem destinul, dragilor. Nu uitati asta!

4 comentarii:

Momo spunea...

p mine m,ar ingrozi sa stiu viitoru,,,

raluka spunea...

nu stiu daca m-ar ingrozi, dar cu siguranta m-ar speria si pe mine; insa uneori stiind un lucru ai posibilitatea sa eviti un dezastru, sa schimbi ceva in favoarea ta. Nu-ti inchipui ca personajului cartii i se serveste asa pe fata viitorul...cartea pe care o imprumuta Tamara de la biblioteca este un jurnal, initial cu foi albe; apoi in fiecare zi ii apare scris ce i se intampla ziua urmatoare, si se sterge imediat . Mi s-a parut interesant, pentru ca asa reuseste sa descopere marile secrete. Stiind ca a doua zi va intalni x persoana, sau va afla ca in camara matusa ei ascunde ceva s.a.

Iaţcu spunea...

Ar fi chiar naasol, urit si ... previzibil.

E un pic ciudat. Daca stii ce o sa ti se intimple, cum sa intervii, sa schimbi ceva, in speta destinul? E ca si cum ti-ai dori sa maninci fasole, dar in frigider gasesti doar friptura.

raluka spunea...

eu chiar cred ca poti preveni ceva rau daca ai o idee de ceea ce se poate intampla...