miercuri, 2 iunie 2010

indragosteste-te pe internet!

asta imi sugera zilele trecute un prieten...un prieten care s-a ocupat de design-ul site-ului : matrimoniale.ro

Bineinteles, curiozitatea m-a determinat sa intru pe site sa vad despre ce este vorba.
Imi place mult conceptul literei "o" din cuvantul matrimoniale. Evident ca am mai vazut astfel de imagini publicitare la diferite produse de pe piata, insa acea inima alb-rosie are ceva deosebit.

Desi titlul este foarte aspru, cred eu, matrimoniale....intentia administratorilor nu este neaparat aceea de a te face sa te casatoresti, ci de a comunica cu alte persoane. "Noi prieteni te asteapta", spun chiar ei!

...vreau si eu un coleg de serviciu ca cel de la blog-ul site-ului. Foarte fuuny. Numai sa privesti imaginea si razi. Cu asta te asteapta matrimoniale.ro. Zambete, veselie, voie buna. Prieteni noi, povesti de viata, relatii, si de ce nu chiar casatorii.

Cred ca ar fi interesanta o nunta in direct pe site, asa ca in reclama vodafone, cu doi porumbei care s-au cunoscut pe site. Asta probabil ca i-ar determina si pe cei mai sceptici sa isi creeze cont si sa comunice cu ceilalti membri. Si cred ca ar putea fi facut un blog al membrilor, un fel de forum, in care fiecare sa scrie experienta sa pe site: comunicarea cu ceilalti, intalnirile avute, esecurile, sfaturile sale pentru alti membri, relatia, iubirea gasita....

Au si concursuri cu premii pentru membri, sfaturi pentru membri(" precautii elementare ar trebui luate atunci cand va intalniti prima data cu o persoana cunoscuta pe internet "), fara taxe sau altfel de intentii ascunse. Desi este site autentic romanesc, . ro, exista si varianta in limba engleza a site-ului, cu un simplu click pe steagul Statelo Unite. Asadar, daca simti nevoia sa comunici cu persoane de alta nationalitate o poti face linistit si aici.

Astept parerile voastre despre site, ca design si nu numai;)
"Iubiti-va mult!" (Mircea Radu)

9 comentarii:

Bogdan spunea...

ai cont? :D

raluka spunea...

nu

momo spunea...

dar tu Bg.?

Iaţcu spunea...

Hai ca m-ai facut sa rid cu gura.
Nefiind ''colegul de servici'', propietar de blog pre subiect, imi permit sa comentez asa cum te-am obicinuuit:
Exista suficient de multi impostori, escroci sentimentali, care acceseaza astfel de www-uri, cu scop clar definit: download-area coaielor statute in pasarici naive, eventual cu ceva GB(ani in portofel).

Apropo de citatul din mirobolantul, dar in acelasi timp mirificul M. R., ce inseamna MULT?
3 minute, zile, saptamini sau ani?

raluka spunea...

@Iatcu
1.-de obicei nu razi cu gura?
2.-astfel de impostori exista oricum nu numai pe www.
3.-mult=3ani, k doar "dragostea dureaza 3 ani" conform spuselor lui Beigbeder

Mihai spunea...

Sincer nu stiu cat de eficiente sunt aceste site-uri. Bine am auzit si de persoane care s-au casatorit dupa ce s-au intalnit pe un site, si le merge bine. Dar cred ca in general nu sunt cea mai buna solutie oricat de mult ar incerca ei sa te atraga. Ne-am invatat ffff rau... sa aiba un calculator grija de mult prea multe!!

Bogdan spunea...

@momo: nop, nici eu nu am

Iaţcu spunea...

@raluk
Daca-mi place cu adevarat ceva, imi ride sufletul. In cazul in care imi repugna,'rid (vorba unui prechin), rid si cu curu.
'ntzeles?

raluka spunea...

'ntzeles, sa traiti!