marți, 6 iulie 2010

mi-e dor de mare...

"m-am saturat de patul meu de-acasa...
(nu mai suport...nu mai suport)
cearsafurile nu mai imi zambesc...
(ce vrei sa fac ...ce pot sa fac...nu mai pot)
aceleasi haine zac tacut pe masa...
(te-am rugat sa-mi speli si mie blugii aia...de trei ori)
si parca-mi spun ca nici nu mai traiesc;
(nu, nu ne mai intelegem, e clar....nu-ntelegi!?)
si-atuncea ies afara
e vant si este vara
(nu. plec. clar)
si ceru-mi spune "fugi, ca eu platesc"

...
acuma stiu ca marea ma asteapta...
nisipul ma va saruta si el
..."


cum ar fi ca intr-o seara racoroasa de iulie, sa fii in clubul el grande,
iar dupa aceasta melodie sa ti se faca un dor nebun de mare,
sa te urci in masina si sa bagi 200 km/h pe autostrada soarelui...
sa prinzi rasaritul, sa intri in apa, sa mananci ceva si sa bei o bere rece pe plaja,
sa dormi 2 ore la soare pe nisip
si sa te intorci acasa
??

6 comentarii:

Bogdan spunea...

ar fi extrem de obositor a doua zi :))

raluka spunea...

sunt sigura ca nu:) apa sarata, valurile, berea rece, soarele si nisipul fierbinte, vama...te tin in viata

Bogdan spunea...

oh da... ai descris o imagine superba. cand esti gata sa ma anunti sa imi iau slapii :))

momo spunea...

hmm,,,stii c ceva de genul facui cu Andreea & Co. vara trecuta,,

doar c ne,am decis pe la 1 noapzea sa plecam din Magurele..


hmmmm,,,sa zic, sa nu zic,,,dar cred c dc te sunam la 1 noaptea hai l mare (oricum m,am gandit l tine),,nu plecai d acasa :(

raluka spunea...

@Bogdan: daca te anunt ca sa iti iei slapii, nu ar mai fi ceva spontan, deci no way;)
@Momo: stiu aventura voastra, si stiu ca ai vrut sa suni, tin minte ca vorbiram de lucrul asta apoi, si cum spuneam si atunci, as fi mers dar eu vroiam zbb a doua zi;

momo spunea...

aaaaaaa

uitai de faza cu zbb...