luni, 26 iulie 2010

printese sunt multe in lumea asta; regina e numai una!

ridicol, frustrare, ambitie prosteasca...cum spunea CINEVA am pretentii la mine...

nu ma pot ridica la cel nivel de pupat unde nu trebuie; nici de voie, nici de nevoie,
si renunt la a mai comunica cu printese mofturoase;

sunt mai libera decat pasarile cerului, si nimeni nu ma poate supune;
atata timp cat fac ce imi place si oamenii inteligenti si dragi mie nu sunt deranjati de atitudinea mea, si continua sa comunice cu mine si sa-mi fie alaturi...este mai mult decat bine pentru mine;

este urat ce se intampla in lume;
este pacat - pentru ca viata este frumoasa si merita traita; si este atat de simplu totul, si noi complicam totul;
e dureros, si stupid totodata, cand apar invidii, gelozii;

si este pur si simplu caraghios atunci cand aceste conflicte nu se rezolva acasa, in familie, si se cere implicarea celor din afara;

3 comentarii:

momo spunea...

ding!!!

asa ca mediocritatea "sa bage" la cap tot ce scrie aici !!!

banubadabalaura spunea...

Le dorim printeselor mofturoase sa ramana cu bobul lor de mazare, cu cele douazeci de saltele si douazeci de perne mari, intr-o duioasa comuniune.
Noi, restul lumii, mai avem si alte treburi in afara de a masura diametrul vanataii lor princiare.
Sper sa fii de acord cu mine :).

raluka spunea...

Bineinteles ca sunt de acord cu tine, draga mea! te pup si multu' mult!