marți, 27 iulie 2010

terapia

intai de toate sa promovam Asociatia...


Asociatie din care eu nu mai fac parte, ca membra,
de voie si de nevoie;

Asociatie care in weekend-ul 23-25 la Timisoara trebuia sa deruleze un proiect de cartare deseuri...dar care dintr-un motiv sau altul, nu a desfasurat nici un astfel de proiect;

cu toate astea, am scanat putin mediul inconjurator de gunoaiele societatii;
desi am primit observatii ca nu m-am implicat suficient de mult weekend-ul care a trecut;

per total, a fost un weekend fain, din care am invatat mai multe despre viata si despre mine;

que sera, sera

(ps: Pe 25 septembrie 2010 Asociatia, alaturi de alte Asociatii, va lua parte la Ziua Nationala a Curateniei in 4 judete ale tarii (Ilfov, Mures, Harghita si Covasna), in ceea ce priveste infrastructura de colectare a bacteriilor uzate, a DEEE, a ambalajelor si a altor deseuri reciclabile, in cadrul proiectului "Let's do'it Romania" coordonat de Asociatia Environ.
Foarte frumos! Mult succes! )

Niciun comentariu: