miercuri, 9 aprilie 2014

Sefu', hai la cina!

Friday Corporate Casual Dinner este un nou concept marca Godot Cafe Teatru.

Dupa o saptamana incarcata, stres, oboseala, multa munca .. este nevoie de relaxare si buna dispozitie. Poti sa iesi cu prietenii la o bere, poti sa iesi cu partenerul/partenera de viata in oras sau poti sa iesi chiar cu colegii de serviciu la o cina si o piesa de teatru. Aceiasi oameni, alta atmosfera..suna bine, nu-i asa?

Pentru o seara de vineri relaxanta cu colegii de la birou, Godot Cafe Teatru lanseaza conceptul Friday Corporate Casual Dinner.
Nu trebuie sa iesi in fiecare vineri. Din cand in cand se poate. Pentru ca meriti. Si seful tau merita si colegii de asemenea.
Este placut sa iesiti uneori, sa va cunoasteti in afara biroului, sa mancati si sa beti ceva, sa radeti, sa glumiti, sa barfiti putin eventual. Pe langa asta, aveti si un spectacol de teatru, probabil la piesa Fa-mi loc! sau poate la o comedie usoara precum "Ce poti face in 10 minute?".

Eu am iesit la un moment dat cu un grup fain. Vineri de vineri pub, bere si dans pana dimineata. Uneori mai aveam si cate o seara de poker. A trecut vremea aceea frumoasa..De ce nu avea pe atunci Godot aceasta oferta :( Toate la timpul lor, insa.. Acum vinerea este a corporatistilor.
Asadar, corporatistilor, cum vi se pare conceptul Friday Corporate Casual Dinner? Va incanta?

Despre Godot Cafe Teatru.. sunt sigura ca ati auzit deja. V-am spus cate ceva chiar eu aici, dar si in alte cateva articole despre spectacolele jucate la ei, spectacole precum Testosteron, In parc sau Prestez servicii artistice.
Ne vedem in Godot!


Niciun comentariu: