luni, 7 aprilie 2014

teatru: Fa-mi loc!

Fa-mi loc!

dupa o poveste de Anthony Michineau

Regia: Radu Beligan

Distributia: Medeea Marinescu, Marius Manole 

pe scena Teatrului Elisabeta


Manuel si Camilla se intalnesc in Ajunul Craciunului in cuseta unui tren de noapte. In loc sa fie alaturi de cei dragi, Manuel si Camilla sunt singuri in perioada sarbatorilor de iarna.
Manuel a fost inselat si parasit de sotie, chiar in seara de Ajun. Este un barbat cu principii, ordonat si meticulos.
Camilla a decis sa-l paraseasca pe barbatul insurat, cu familie si copii, barbat pe care l-a iubit nebuneste si l-a asteptat 4 ani. E timpul sa faca ceva pentru ea. Camilla este o femeie vesela, creativa si aventuriera.

Manuel si Camilla sunt doi oameni total diferiti, oameni frumosi pe care viata ii aduce impreuna. Vorbesc, glumesc, joaca "adevar si provocare", se imprietenesc si se confeseaza unul celuilalt. Astfel, cei doi ajung sa se inteleaga mai bine pe ei si sa isi accepte propriile decizii.


Fa-mi loc! este singurul spectacol din teatrul independent regizat de maestrul Radu Beligan. O productie semnata Asociatia INSPIRA.
Fa-mi loc! este o splendida poveste despre cel mai frumos cadou de Craciun: dragostea. O poveste despre deciziile pe care le luam in viata. Nu exista alegeri proaste si alegeri bune, trebuie doar sa ne asumam fiecare alegere in parte.


Medeea Marinescu si Marius Manole sunt din poveste, se completeaza reciproc, transmit emotie si daruire publicului. Mi-ar placea sa-i revad intr-o zi in aceeasi cuseta.
Mi-a placut mult decorul: cuseta de tren cu paturi suprapuse, geamul cu acele mici perdelute si usa de la cuseta. Decorul spectacolului mi-a readus in minte amintiri dragi din copilaria mea. Imi este dor sa mai calatoresc la cuseta .. Am calatorit mult cu trenul si am mers inclusiv la cuseta, pe timp de noapte. Este drep, am calatorit la clasa a doua, iar acolo erau 6 paturi intr-o cuseta..mai multa lume, mai putina intimate, mai putina socializare cu cel de langa tine.
Am plecat sambata seara de la Teatrul Elisabeta plina de inspiratie, cu speranta ca intr-o zi am sa-mi gasesc si eu locul intr-o cuseta.

Niciun comentariu: