duminică, 23 octombrie 2011

Nana la Bucuresti

**
I am lost in my life
I am lost in my life
You can run, you can hide
But this pain you can't disguise
I am lost in my life
I am lost in my life
But I have to survive
I have got to make this right
**



Un concert extraordinar in Silver Church. - Nana -
M-a impresionat in primul rand faptul ca acest concert a inceput la timp. Nu am fost la foarte multe concerte in viata mea, dar putinele la care am fost nu prea au inceput la timp.

Nana a simtit si a trait ceea ce a cantat acolo pe scena...a cantat cu placere din tot sufletul;
a ridicat un club intreg in picioare, a facut sa danseze toate mainile in aer... Noi, cei care am crescut cu muzica lui, dar si cei mai tineri decat noi, care recent i-au ascultat melodiile, l-au indragit aseara si au cantat impreuna cu el.

Lonely in finalul concertului Nana.



**
Let it rain, let it rain, make my pain go away
In my brain, let it rain, let it rain,
All this pain in my brain, oh, it drives my insane
In God's name all this pain is a shame
....
One day rain will come by your way,
Don't ever lose hope, nature gives and takes


Niciun comentariu: