joi, 27 octombrie 2011

Vama in garajul EuropaFM

"- Aveti chef azi?" "- Daaaaa" (x3)

Nu am chef azi, nu am chef azi
Nu am chef de nimic...

Asa a inceput concertul Vama in Garaj.

Cand am ajuns acolo, era o mare de oameni. Am crezut ca voi asculta concertul de afara, de pe strada. Si era un friiiiiig. Insa am reusit sa ma strecor in Garaj.
Au cantat piese Vama Veche: Nu am chef azi, Omul plajei, Epilog, 18 ani, dar si piese Vama:Dumnezeu nu apare la stiri, Pe sarma, Regatul meu pe-un vis; si refrenul noului single Copilul care alearga catre mare.




O atmosfera frumoasa, un show cum numai Chirila stie sa faca.
Timp de o ora, concertul s-a auzit live la Radio Europa FM, si a fost vizionat in direct pe Facebook si pe Music Channel. Dupa ce s-a terminat transmisia radio si TV in direct, Vama a mai cantat pentru fanii sai din garaj inca o ora.


Niciun comentariu: