miercuri, 5 octombrie 2011

o .. o .. I'm going to Ibiza

va mai amintiti de Vengaboys? ce muzica....ce vremuri...

dar sa revenim, ... as vrea eu sa plec in Ibiza! uouf

Plec intr-o calatorie, dar nu este vorba de Ibiza, din pacate. Plec in orasul etern: Roma.
Am nevoie de o geanta de voiaj. Un rucsac, de fapt. Unul incapator si usor. Pentru doar 4 zile bagajul de mana imi este suficient.
Plus de asta este mai lejer si mai simplu de umblat cu un rucsac prin oras, caci am avion dimineata deveme, si pana dupa orele 14 cand ma cazez voi umbla cu bagajul dupa mine. Iar la intoarcere de asemenea, chech-out orele 12.00 si pana seara la avion mai umblu prin oras pe strazi, prin superbele lor piete: Piata Navona, Piata Spania, etc si este mai comod un rucsac.

As vrea sa mai ajung si la Venetia, Milano...dar si in Madrid, Barcelona, Murcia, Paris, Londra, Berlin....Toate la timpul lor. Imi place sa calatoresc, sa vad, sa ma plimb, sa invat...sa cuceresc lumea larga. Dar tot city break-uri de cateva nopti, deci fara bagaje multe si mari, doar un rucsac incapator si comod. Imi place sa merg in concediu cu cat mai putine bagaje dupa mine, pentru ca vreu sa fiu linistita, sa ma relaxez, sa fiu comoda, libera.

Incep sa umblu prin oras, in cautarea unui rucsac pe gustul meu.
Aici...genti cu buline, cu floricele, cu inimioare chiar; nu bun. Dincolo...preturi prea mari, nu bun deloc.
Si iata ca ajung in hypermarketul Real.
Hypermarketul este in mare sarbatoare, implineste 5 ani. Multi ani inainte Real, multi clienti si produse de inalta calitate!
Incep sa ma plimb printre rafturi, sa caut promotiile , campaniile pe care le au in desfasurare. Si ce vad!? Real aduce gama de bagaje American Tourister in Romania. Ce fain ar fi sa calatoresc in America...visuri...deocamdata doar visuri...(asa zice DOOM-ul: vise=imagini in somn; visuri=aspiratii)
Colectia Real - American Tourister este formata din 8 produse: trolere, genti de calatorie cu roti, genti de voiaj, rucsaci si geanta de cosmetice. Sunt moderne, comode si dragute.

Am gasit un rucsac mare, dar nu foarte mare 31 x 18 x 45, tocmai bun; are 2 buzunare laterale, diverse buzunarase interioare, un buzunar frontal vertical ascuns (ceea ce ma incanta maxim - dintotdeauna am cautat ca ghiozdanul, geanta, rucsacul meu sa aiba un buzunar ascuns, sau partea de jos in cazul gentilor sa fie dublata pentru a putea ascunde ceva). Spatele rucsacului este captusit - ceea ce este foarte bine pentru spatele meu; si are si fermoar cu optiune lacat pentru cazul in care vreodata voi alege sa calatoresc cu bagaj de cala. Si are si un compartiment interior cu protectie pentru laptop. Eu nu am laptop, dar poate voi castiga concursul SuperBlog anul acesta si imi voi achizitiona unul! :)
Rucsacul este exact ce-mi trebuia; il iau si zbor spre Roma.



Dupa 5 zile...

Am revenit din excursie. In imagine sunt eu, rucsacul meu, si Piazza del Popolo.
A fost frumos, sper sa mai fie si cu alte ocazii. Si in privinta excursiei, si in privinta rucsacului, am facut alegerea corecta.


Articolul este scris pentru etapa nr.2 a concursului SuperBlog 2011.

Un comentariu:

momo spunea...

adevarul este ca rucscul este fff dragut :D:D