luni, 5 noiembrie 2012

guest post: Vreau un IPhone 5

Eu sunt Ioana Cristina, o studenta la medicina care nu are blog dar isi doreste un iPhone 5.

Imi place designul, e subtirel si finut asa ca mine, asadar mi se potriveste. Iar cu degetele mele de viitor chirurg se va impaca perfect. Este usor, are un display de 4 inch, si o carcasa eleganta din aluminiu. Pana si designul castilor este complet nou si interesant.
Wireless-ul este super rapid, si in meseria mea am nevoie de viteza. Atat acum la evaluarile pacientilor (anamnezic), laboratoare si cursuri, cat si mai tarziu in profesie. Trebuie sa fiu in permanenta la curent cu toate noutatile si cercetarile medicale.
Camera iSight cu optica avansata, lentila personalizata si senzor de 8 MP. Pot inregistra video HD la 1080p cu un stabilizator de imagine imbunatatit, ceea ce cred ca este minunat. Sa filmez o operatie pentru a putea analiza mai apoi detaliile si a invata mai multe astfel.
Si ma ajuta si bateria care are o durata mai buna de viata, si procesorul A6 de doua ori mai rapid in procesare grafica si performante. Si multe aplicatii, pentru aproape orice imi doresc.

Asadar, cum sa nu-mi doresc unul?? Iar Vodafone lanseaza acum in Romania noul iPhone 5. Sunt cei care au intotdeauna noutati, atat in materie de oferte de abonamente si cartele, cat si in materie de tehnologie.
Si cum sunt clienta lor de cand mi-am luat primul telefon, acum mai bine de 10 ani, chiar daca am avut si neplaceri uneori in retea eu am ramas fidela lor, si cred ca merit un iPhone de la ei.

Nu-i asa ca si tu iti doresti unul? Chiar daca nu esti student la medicina, si viitor medic ca mine, sigur si tu vei gasi aplicatiile potrivite pentru tine.

Niciun comentariu: