vineri, 15 noiembrie 2013

Avocatul

The Counselor
regia: Ridley Scott
distributie: Brad Pitt, Penelope Cruz, Cameron Diaz, Javier Bardem, Michael Fassbender.

Cand am vazut distributia m-am gandit ca o sa fie un film bun. Dar nu m-a impresionat.
Este povestea unui avocat care se implica intr-o afacere ilegala. Afacerea scapa de sub control si avocatul trece prin momente grele si lupta pentru a-si salva viata.
Nu lipsesc scenele de violenta, prea multa violenta. Avem si cateva dialoguri filosofice din care putem invata:

Daca pentru tine definitia prietenului este acea persoana care ar muri pentru tine, atunci nu ai niciun prieten.

Nu conteaza ca te duci in jos, conteaza ce iei cu tine. 

Mi-a placut scena de la inceput cu Penelope Cruz in asternuturi.
Mi-a placut cum a cerut-o avocatul in casatorie pe Cruz. Simplu, la un restaurant i-a oferit un diamant scump, el avea emotii mari si ea a plans de bucurie; au ciocnit un pahar de sampanie..frumos.
Mi-a placut tunsoarea lui Cameron Diaz.
Mi-a placut Diaz la confesiune in biserica.

Viata merge inainte, cu toate alegerile pe care le iei, bune sau mai putin bune sunt alegerile tale si trebuie sa supravietuiesti cu ele.
Filmul este de astazi pe marile ecrane, fiind distribuit de Odeon Cineplex.

Niciun comentariu: