vineri, 15 noiembrie 2013

o calatorie virtuala

A venit iarna. Incepem sa ne pregatim de sarbatori, sa ne gandim la magia Craciunului, la cadouri, la visurile si dorintele noastre, la Noul An. Imi spuneau niste amici ca anul trecut au fost la schi la Straja si le-a placut mult partia. Eu nu stiu sa schiez, insa imi place sa calatoresc, sa vad locuri noi si oameni frumosi, sa vad fiecare particica a tarii noastre.

Asa ca am dat un search pe sejur Straja si am ajuns pe pagina Vilei Alpin.

Pentru inceput am intrat in rubrica Despre noi. Imi place sa stiu cate ceva despre locul in care imi doresc sa merg. Ma atrage pozitia vilei, la 50 de metri de telescaun, intre cele doua partii cu nocturna, avand o priveliste frumoasa catre Muntii Retezat. Imi place dimineata sa deschid larg fereastra, sa respir aerul curat, sa ma bucur de o priveliste frumoasa si sa ma incarc pozitiv.
Aici, in rubrica despre noi, sunt prezentate facilitatile vilei si activitatile care se pot organiza. Spre exemplu activitati de rafting, tiroliana, paint ball. Cred ca este frumos un team-building la Straja, am sa propun la mine la birou.
Accesul la vila mi se pare putin dificil pentru cei care nu au masina. Sunt persoane care vor sa se relaxeze in vacanta si sa nu conduca, sa mearga cu trenul ca sa poata citi ceva pe drum sau chiar sa poata dormi pe tren. Sau sunt persoane care nu au masina si vor sa ajunga la Straja. Nu am gasit pe site-ul vilei si poate ar fi util pentru turisti sa existe facilitatea transportului. De la cea mai apropiata gara sau autogara, contra cost sau fara costuri suplimentare daca turistul sta mai mult de 3 nopti sau daca ocupa minim 3 camere.
In Roma cand am fost, la plecare hotelul ne-a asigurat transport pana la aeroport. Fara costuri suplimentare. Probabil ne oferea transport si cand am venit, dar cum nu am gasit acest lucru la ei pe site si nici nu am intrebat, am ratat aceasta oportunitate.
Cel mai mult mi-a placut turul virtual. Am putut sa-mi fac o parere reala despre camere, restaurant, sala de conferinte si despre imprejurimi. Este frumos totul. Cred ca ar fi interesant de vazut in timp real ceea ce se intampla in restaurant: cu omuleti, cu servirea, cu mese pline. Asa cum la exterior avem masini, oameni, caini.
Imi place ca pot deschide turul virtual in fereastra separata, astfel pot sa mai admir putin locurile si camerele si sa trec la o alta rubrica in pagina principala pe care o am deschisa.

Asadar, merg mai departe la Partii de ski, chiar daca nu schiez eu, cine stie cand ma apuca nebunia si vreau sa invat. Plus ca oricum sunt interesata de imprejurimi si de tot ceea ce imi ofera acele locuri.
Am gasit o prezentare frumoasa in aceasta rubrica, cu tot cu imagini ca sa pot vizualiza mai bine fiecare partie, Schitul Straja si Crucea Eroilor.


Turul virtual, imaginea cu partiile de ski .... vreau la Straja!!
Asa ca merg in rubrica Cazare. Tarifele sunt maricele, dupa parerea mea, avand in vedere ca nu include mic dejun. Insa avem TV in camera. Hi hi. Nu ma incalzeste cu nimic. Daca merg la Straja, sau oriunde in alta parte, nu merg pentru a sta in camera sa ma uit la TV, asadar il consider un obiect de mobilier in plus si atat. De 150 lei/ noapte camera dubla cred se poate da mic dejun. O omleta simpla si doua felii de paine.. Cat poate sa fie? 2-3 oua = 2 lei/persoana.
Merg la rubrica Restaurant sa vad ce pret are o omleta la ei si nu gasesc. Nu-mi place ca la restaurant nu au afisat un meniu. Insa imi place ca aici gasesc cateva imagini cu omuleti si platouri, exact ceea ce imi doream mai sus.
Rubrica Sala de conferinte, de asemenea, nu-mi spune prea multe. Cateva imagini dintr-un cantonament la Straja si cam atat. Mi-ar placea sa gasesc acolo pretul la inchirierea salii pentru o conferinta de 2 ore sau pentru o zi. Precum si conditii de inchiriere a salii de conferinte, dotarile salii: daca imi ofera ei proiector, tabla, marker etc.

Merg mai departe in Galerie Foto si ma bucur mult sa gasesc aici, pe langa imaginile vilei, imagini cu Schitul Straja si Crucea Eroilor si chiar cu partiile de ski. Petrec mai mult timp aici in aceasta rubrica, pe fiecare fotografie in parte, imaginandu-mi ca sunt acolo.
Ce frumos trebuie sa fie. Cred ca am sa fac o rezervare. Ma uit sa vad ce promotii au si ma bucur sa observ ca sunt organizati si s-au pregatit cum se cuvine de sarbatori. Au oferta de Craciun, de Revelion si chiar de Paste 2014.
Intru pe Contact sa vad ce presupune o rezervare online. Surpriza, langa aceasta rubrica vad rubrica Blog. Nici nu am remarcat-o pana acum. Sunt bloggerita si sunt trista pentru ca nu-mi spune nimic blogul lor. As muta aceasta rubrica alaturi de galeria foto, pentru o mai buna vizibilitate si mi-ar placea sa regasesc aici toate articolele scrise de superbloggeri, cat si alte opinii ale turistii care au trec pe la vila. Stiti cum sunt acele caiete in muzee, palate, care asteapta vizitatorii sa-si scrie parerea? Asa si aici pe blog putem gasi pareri si opinii ale vizitatorilor, putem chiar sa avem un chestionar de feedback in urma unei rezervari confirmate si cum spuneam, putem citi articolele superbloggerilor.

Cam atat despre calatoria mea virtuala la Vila Alpin Straja. A fost o calatorie frumoasa, chiar daca momentan doar virtuala. Ne vedem la Straja, SuperBloggerilor!!
Articolul este scris pentru concursul SuperBlog 2013 si promit sa revin cu o calatorie reala, cu poze si detalii despre Straja dupa gala SuperBlog din acest an.

Niciun comentariu: