vineri, 8 noiembrie 2013

Killer Queen si jumatatea ei

Killer Queen este o regina rebela si nonconformista. Spune intotdeauna ce are de spus, este ambitioasa, tine capul sus mereu si crede in visurile ei. Regina viseaza sa isi intalneasca jumatatea, iar eu in calitate de sfatuitor regal (si fosta doica) o voi ajuta sa-si gaseasca jumatatea. Regina crede in chimia dintre doi tineri si in dragostea eterna si spera sa-l gaseasca cat mai curand pe el, cel care ii va cuceri inima.

Petitori de peste mari si tari s-au infatisat la curtea imparateasca. I-au adus cadouri scumpe si frumoase, pretioase, insa pe regina nu o intereseaza toate acestea, isi doreste doar ca el sa o aprecieze, sa o respecte si sa o iubeasca. Sa fie un voinic frumos care sclipeste de inteligenta.
Isi doreste sa existe comunicare si intelegere intre ei, sa poate conduce impreuna regatul, sa-i poata spune "Du-te acolo - nu stiu unde. Adu-mi aia - nu stiu ce." si el sa mearga exact acolo unde ea isi doreste - desi nici ea nu stie unde - si sa-i aduca exact ceea ce are ea nevoie - desi nici ea nu stie ce.

- Spune-mi tu doica, ca tu le stii pe toate, ce ma fac acum cu toti acesti petitori?

- Draga mea, culca-te si dormi, noaptea e un sfetnic bun! Maine dimineata vom gasi impreuna solutia.

Regina a dormit linistita, pentru ca are incredere in mine, sfatuitoarea ei. Intotdeauna am fost acolo si am ajutat-o, cu siguranta nu o voi dezamagi.
L-a visat pe el. Nu se afla printre petitorii veniti la curte, s-au intalnit intamplator in padurea de langa castel, langa lac. L-a cucerit cu arma ei secreta: parfumul; dar nu, nu asa cum va ganditi voi. Regina statea relaxata pe marginea lacului si citea, cand a aparut calare el. Se ratacise si i-a cerut ajutorul, doar ca regina s-a speriat, a scos parfumul, i-a pufait in ochi si a fugit. In fuga ei, i-a cazut cartea si calaretul nostru a urmarit-o la palat pentru a-i inapoia cartea.

Dimineata, regina s-a trezit zambind. A venit tot intr-o fuga la mine si mi-a povestit ce a visat. Am ascultat-o cu atentie si ideea a venit imediat: i-am propus sa supunem petitorii  la trei probe. Trei probe usoare, dar grele; haioase, dar foarte serioase; trei probe in urma carora urmeaza sa-l gasim pe el.
Killer Queen a fost de acord si competitia a inceput imediat.

Prima proba
Tinerii sunt trimisi in cautarea florii perfecte pentru regina. Acestia trebuie sa-i aduca reginei floarea care sa o reprezinte cel mai bine pe regina si sa poata argumenta alegerea facuta.
Patru dintre petitori i-au adus Celosia.
- Am ales aceasta floare pentru ca este rezistenta la insecte si boli si regina este o persoana puternica si rezistenta.
- Eu am ales Celosia pentru ca floarea aceasta prefera soarele puternic si are nevoie de un sol roditor pentru a face flori mari si colorate. La fel regina iubeste soarele si daca are tot ceea ce are nevoie infloreste si coloreaza lumea din jurul ei.
- Celosia se cultiva din seminte foarte fine. Iar regina este o persoana fina si rafinata.
- Celosia este cunoscuta si sub numele de "creasta cocosului", iar regina are personalitate. Ea este cocosul care canta in regat.
Frumoase argumente. Celosia este chiar floarea pe care regina visa sa o primeasca. Aceasta a fost proba Celosia, si cei patru tineri merg mai departe.

Proba a doua: proba fructelor de padure
Acum ca o cunosc mai bine pe regina, tinerii sunt trimisi la cules de fructe. In padure. Fructe de padure. Fiecare trebuie sa se intoarca cu un singur fruct, fruct care considera ei ca este pe gustul reginei.
Doi dintre ei se intorc cu fragute, unul cu mure si unul cu zmeura.
Reginei ii plac toate fructele de padure, dar parca cel mai mult ii plac fragutele. Sunt dulci-acrisoare, sunt micute micute si fragile, aproape ca iti este mila sa le mananci, sunt deosebite si jucause.
Totusi, in urma sfatului meu, regina alege ca toti cei patru petitori sa mearga mai departe. Mai este o singura proba si este bine sa fie mai mult de doi concurenti.

Proba a treia: esenta de praline
Pentru ca regina iubeste parfumurile ii supune pe tineri unei probe de creatie. Acestia trebuie sa creeze parfumul reginei, care sa contina ca nota de baza esenta de praline pentru ca regina adora pralinele.
Tinerii s-au chinuit un pic cu esentele: esenta de praline, esenta de fructe de padure, unul dintre ei chiar a folosit petalele Celosiei. In sfarsit, parfumurile au fost gata.
Killer Queen a venit sa testeze parfumurile. I-au placut toate parfumurile si acum regina chiar nu stia cum sa aleaga. S-a gandit atunci la visul ei, astfel ca ia fiecare parfum in parte si pufaie in ochii concurentului. Apoi fuge.
Tinerii sunt iritati, suparati, bombane si nu inteleg ce a apucat-o pe regina. Unul singur pune mana pe sticluta cu parfum si alearga dupa regina. Cand o ajunge din urma o stropeste cu parfum pe par si ii spune:
- Acum mirosim amandoi la fel. La asta visai, nu-i asa?

Mofturoasa si rebela Killer Queen a ramas fara replica. Stie ca l-a gasit pe el, pe barbatul care sa o aprecieze si alaturi de care sa poata conduce un regat. El este Killer King.

Ma bucur ca s-au gasit, ma bucur ca am fost acolo si am ajutat cu un sfat.
Si vor trai impreuna fericiti, intr-un regat mare si fericit si parfumat.

Articol scris pentru concursul SuperBlog 2013.


nota dupa introducerea articolului in platforma: Imagine explica formularea mea .. pentru ca mai citesc basme si carti cu povesti .. si din ele am invatat ca intotdeauna noaptea e un sfetnic bun. Culca-te si dormi.

Niciun comentariu: