luni, 4 noiembrie 2013

cosurile..si prietenul meu impotriva lor,

batonul ..

Nu am fost o adolescenta cu acnee urata. Am un ten sensibil, insa nu am avut niciodata chipul complet acoperit de cosuri si nu am ramas cu gropite in urma lor.
Cu toate astea am avut si eu cosuri destule. Si inca mai am.
Si am avut o mare ura pe ele: imediat ce imi aparea un cos trebuia sa-mi bag eu gherutele si sa-l storc. Si asa reuseam sa-mi fac cosurile 'observabile' si sa ma simt ratusca cea urata.
Am ratat multe iesiri cu colegii de liceu datorita cosurilor mele. Nu voiam sa fiu vazuta cu cosuri pe fata, sa fiu subiectul colegilor de barfa, sa rada de mine .. si atunci mai bine nu mai ieseam.
Foloseam gel de curatare cu acid salicilic, masca de fata facuta in casa de mama, masca de fata cu argila, tarate, gel abraziv de curatare a fetei, cutaden si o pudra speciala si totusi cand imi era mai mare dragul sa ies, iesea si cosul la suprafata.

Intr-o zi o prietena mi-a spus:
Draga mea, cosurile trec! Farmecul tau conteaza mai mult. Iar baiatul care se va indragosti de tine, nu o sa fuga pentru ca iti apare un cos. Totusi, uite un mic cadou de la mine ca sa te simti mai bine. Acum hai in oras, sa bem ceva si sa dansam pana dimineata.

A doua zi dimineata am vazut cadoul de la Simona: un baton corector purificator Gerovital Plant Stop Acnee
Pe moment batonul mascheaza cosurile, mult mai bine decat o face un simplu fond de ten aplicat pe fata. Si pe deasupra efectul purificator pe care il are batonul trateaza cosurile.
Inca il folosesc, dupa atatia ani. Batonul are o culoare verzuie si il folosesc peste noapte de obicei. Il folosesc uneori si ziua cand am cate un cos mai urat si apoi acopar cu fond de ten, pudra, blush etc. ca sa nu ramana urma aceea de la baton pe fata.


Atunci cand mi-am descoperit noul prieten, batonul corector, i-am povestit unei colege despre el. S-a bucurat mult ca m-am gandit la ea  si mi-a multumit. L-a folosit si Otti multa vreme si ii placea si o ajuta. Se dadea cu el si ziua si venea la ore fara sa il mai acopere cu pudra sau fond de ten. Si se vedea si era tare haioasa asa, dar ei nu-i pasa.
La scurt timp dupa ce toata clasa a aflat de prietenul nostru batonul, colega Miss Boboc ne-a invitat la ea la o petrecere in pijamale. Noi acasa la Miss Boboc? Ne-a surprins invitatia ei, insa ne-am cumparat pijama noua si am mers la petrecere.
Acasa la Miss Boboc .. am ras, am spus bancuri, am barfit, ne-am uitat la un film..iar spre dimineata am ajuns la secretele fiecareia. Stiam ca Miss Boboc a facut niste cursuri de fotomodele, dar nu stiam ca s-a inscris la acele cursuri pentru a capata incredere in ea, pentru a-si invinge timiditatea, pentru a invata secretul frumusetii si al machiajului. Si nu stiam ca si ea foloseste batonul. Si multe alte produse de curatare si purificare a fetei.
Nu ne venea sa credem: Miss Boboc are cosuri. Miss Boboc e timida. Si acum, Miss Boboc e prietena noastra. :)

Asta a fost prima mea petrecere in pijamale si a fost tare frumos. Va dati seama ce se intampla daca ratam aceasta seara?

Articolul este scris pentru concursul SuperBlog 2013.

Niciun comentariu: