vineri, 22 noiembrie 2013

Sfidarea

May the odds be ever in your favor. 


De astazi poate fi vazut in cinematografe mult asteptatul The Hunger Games: Catching Fire. Eu l-am vazut inca de miercuri seara, invitata de un minunat blogger: Emil Calinescu. El a scris despre film aici.

Recunosc ca nu am citit cartile, dar am sa fac lucrul acesta cat de curand. Sunt foarte curioasa ce se va intampla cu Katniss, cu familia ei si cu Peeta.

Katniss si Peeta au sfidat regulile impuse de Capitoliu si au castigat Jocurile Foamei.
Acum, la a 75-a editie a Jocurilor, avem o surpriza. Tributurile din fiecare district sunt alese dintre castigatorii fostelor editii. Astfel, Katniss si Peeta ajung din nou in arena.

Nu vreau sa va povestesc prea multe, sunt sigura ca cei care indragesc jocurile vor merge sa vada acest film indiferent de ceea ce scriu eu aici. Mie mi-a placut mult aceasta parte, la fel si prima si abia astept partea a treia.


Niciun comentariu: