sâmbătă, 10 mai 2014

concurs: Vecini de cosmar

update 2: 

Castigator este George Vasilica
Felicitari!! Astept un e-mail sa stabilim cum vei intra in posesia invitatie. 



update:
Dintr-o eroare de comunicare avem doar o singura invitatie, valabila la Cinema City Sun Plaza in perioada 19.05-25.05.2014. Castigatorul va fi ales cu ajutorul random.org.

Multumesc pentru intelegere,
Astept in continuare comentariile voastre si va mai astept si la alte concursuri.

*

Concurs, mare concurs.
Impreuna cu Ro Image 2000, am de oferit doua invitatii duble la filmul Neightbors, o comedie cu si despre vecini. Vecini de cosmar.
Ai sau ai avut un vecin de cosmar? Povesteste-mi o intamplare haioasa legata de un vecin si poti castiga una dintre cele doua invitatii la film.
Astept povestile voastre intr-un comentariu la acest articol!!



Daca ai facebook apreciem fiecare like la paginile: RoImage 2000 si Ralukafateauzit.
Daca nu ai facebook, un share concursului pe google + ar fi perfect. O distribuire pe twitter, pinterest sau chiar pe mail ar ajuta.


Concursul este valabil o saptamana. 
Una dintre invitatii este valabila in Cinema City Sun Plaza in perioada 19.05 - 25.05.2014. 
Cea de-a doua este valabila in Hollywood Multiplex in perioada 19.05-29.05.2014. 

Castigatorul invitatiei valabile in Sun Plaza va fi ales cu ajutorul random.org. Invitatia la Multiplex va merge la cea mai faina poveste cu un vecin, poveste care va fi aleasa de mine.

Start concurs. 



11 comentarii:

ulysse spunea...

Am deschis usa de la apartament uitand ca trezit brusc eram complet dezbracat...vecinul era vizavi...nu e amuzant

Andrei spunea...

@ulysse: sunt convins ca pentru tine nu e, dar pt vecin a fost :))

Pishky spunea...

Deci eu am într-adevăr niște vecini groaznici.
Casa, cândva, prin anii 1900 toamnă a aparținut unei singure familii. Familia s-a despărțit și au împărțit casa în două. Și uite așa într-o parte stă familia mea și în altă parte, altă familie.
Am atâtea de povestit în legătură cu ei, încât nu știu asupra cărui lucru să mă opresc mai întâi. Așadar, am să zic următoarele:
1. Era noapte. Dormeam și eu bine, când, deodată, prin peretele comun se aud manele la maxim. M-am trezit, nervoasă, am aprins laptop-ul, boxele le-am lipit de perete.. și, în toiul nopții, le-am pus Beethoven LA MAXIM, de cred că a auzit tot cartierul, nu doar ei. Drept îi că au oprit muzica și m-am putut culca la loc liniștită :)).
2. Asta nu-i deloc amuzant. Absolut deloc. Vecinii mei au doi câini rottweiler, pe care îi țineau liberi la ei în curte. Câinii însă, săreau mereu gardul la noi. Și, când să plec la școală, am deschis ușa și m-am trezit cu propriul câine (care reușise să iasă din țarcul lui) că s-a urcat pe scară și nu m-a lăsat să cobor. Lătrând la mine și stând acolo proțăpit pe scară, a venit și rottweiler-ul. Am deschis ușa și m-am băgat în casă. Și uite așa nu m-am mai dus eu la școală.
3. Altădată, tot cu câinele lor sărit la noi în curte, mama s-a închis în cușca câinelui nostru după ce se năpustise asupra ei să o mănânce.
4. Asta-i amuzant. Când te plictisești și nu-i nimic nici măcar pe la televizor să te amuze, auzi prin peretele comun cum ei încep să se certe. Comedie curată :)).
Și 5. Mă opresc aici, că vreau să-mi citească și mie cineva comentariul ăsta :)).

marin adrian spunea...

Vecinu a venit de la piata si a gresit etajul . A intrat bine mersi peste mn in casa , ba mai mult m- a intrebat daca il astept de mult si cu ce treaba il caut .. Eu nu intelegeam nik , ca doar el intrase peste mn ... Dupa un timp si - a dat seama de ce a facut si a inceput sa se scuze . Am ras cu lacrimi . A fost buna berea :)))))

Adrian Lazar spunea...

Intamplari foarte frumoase si haioase cu un vecin sunt acelea cand in copilarie venea "mos Gerila". Era un vecin care se imbraca mereu in mos si ajungea la noi acasa cu sacul plin de cadouri.

Unknown spunea...

Sa va povestesc o intamplarr amuzanta de vreo cativa ani.Tocmai eram la vecinul care este bucatar la o unitate militara,sa-i cer sfatul in legatura cu o reteta.Vecinul tocmai prezenta vizita sefului sau,un ofiter de rang superior.Cuprisi de aburii alcoolului,am gustat si noi din bucatele ce i le pregatea,pina le-am terminat.Acum ce sa facem,sa iesim basma curata?Am luat eu oala cu ciorba,si cratita cu sarmale ce le-am facut cu o zi in urma,si i le-am dus.Astfel am iesit cu obrazul curat si cu cinstea la cotele cele mai ialtr

Unknown spunea...

Sa va povestesc o intamplare hazlie de acum citiva ani.Tocmai eram la vecinul meu de pe palier,sa-i cer sfatul in legatur cu o reteta.Vecinul meu este bucatar la o unitate militara"si tocmai trebuia sa primeasca vizita unui coleg de servici,un ofiter de rang superior.A vrut sa fie atent,si a inceput sa-i pregateasca bucate alese special pentru vizita sa.Cuprinsi de aburii alcoolului,am inceput sa gustam din bucate,pina le-am erminat.Acum ce a facem?Vecimul meu nu prea mai avea alte bucate la ineminaa,a iesim bazma curata.Atunci,m-am gandit eu sa aduc oala de ciorba si cratita cu sarmale pe care le-am gatit cu o zi in urma.Astfel am iesit cu obrazul si cu cinstea curata

Unknown spunea...

Sa va povestesc o intamplarr amuzanta de vreo cativa ani.Tocmai eram la vecinul care este bucatar la o unitate militara,sa-i cer sfatul in legatura cu o reteta.Vecinul tocmai prezenta vizita sefului sau,un ofiter de rang superior.Cuprisi de aburii alcoolului,am gustat si noi din bucatele ce i le pregatea,pina le-am terminat.Acum ce sa facem,sa iesim basma curata?Am luat eu oala cu ciorba,si cratita cu sarmale ce le-am facut cu o zi in urma,si i le-am dus.Astfel am iesit cu obrazul curat si cu cinstea la cotele cele mai ialtr

George Vasilica spunea...

Cei mai buni vecini sunt cei pe care nu ii vezi si nu ii auzi. Dar am o vecina care nu stiu cand doarme, probabil cand eu nu sunt acasa. In fiecare dimineata, tocurile ei pe palierul blocului sunt alarma mea de trezire. In fiecare seara, are muzica tare pana tarziu. De aceea, m-am obisnuit sa dau si eu muzica la maxim. Cand sunt acasa. :)) Acum cred ca eu sunt vecinul de cosmar. Mu ha ha. :))

Cristiana spunea...

Cea mai amuzanta intamplare cu un vecin nu mi s-a intanplat mie, ci unei prietene. A dat o petrecere de ziua ei si nu si-a anuntat vecinii ca urmeaza sa fie ceva galagie in noaptea respectiva. In jur de ora 12:00, a venit un vecin foarte revoltat care a zis ca a chemat politia pt ca nu accepta ca astfel de intamplari sa aiba loc in blocul lor. Toata lumea s-a panicat, au vrut sa plece de la petrecere, insa, in ultimul moment vecinul a inceput sa rada si a zis ca daca il servim cu un pahar de ceva, orice, e posibil sa recunoasca ca a facut caterinca si, de fapt, nu chemase politia.

LuC1aNo. spunea...

Vreau sa-l vad! <3