marți, 13 mai 2014

Digital Divas 2014

In iunie 2013 am fost o diva, o bloggerita-diva. Am scris atunci despre frumosul eveniment cu si despre dive la care am participat: partea I si partea a II-a.

Imi doresc mult ca si anul acesta sa fiu o bloggerita-diva. Sa invat, sa ma dezvolt, sa fiu inspirata, sa ma fac auzita.


Digital Divas este cel mai mare eveniment dedicat femeilor din social media.
Pe 3 Iunie 2014 la Palatul Ghika, Bucuresti va avea loc cea de-a treia editie Digital Divas.
Conferinta va fi impartita in doua sesiuni, in care participantii vor fi inspirati si motivati de speakeri precum: Raluca Kisescu, Radu F. Constantinescu, Vicki Nicola, Alina Gavrila, Maurice Munteanu, Loredana Groza. Dupa conferinta, cu incepere de la orele 19 va avea loc Gala premiilor Digital Divas.

Ne vedem acolo!

2 comentarii:

luizadaneliuc spunea...

Buna :)
Ne vedem acolo, si eu de-abia astept evenimentul.

Raluca U. spunea...

Ne vedem acolo! :)