miercuri, 13 noiembrie 2013

Ce mare branza e sa fii fan branza!?

Totul a inceput cu o supa de rosii cu fidea.

Eram o mare mofturoasa cand eram mai mica. Faceam mofturi la aproape orice, dar in special la mancare. Intr-o zi a facut bunica supa de rosii cu fidea. Cand am venit de la scoala mi-a pus o portie de supa in farfurie. Bineinteles ca am inceput mofturile: ca eu nu vreau, ca este prea fierbinte, ca este prea multa, ca nu-mi place. Calma, bunica a taiat cubulete o felie de branza si mi le-a pus in farfuria cu supa.
De atunci eu am devenit fan branza. Nu mananc supa de rosii cu paine sau crutoane. O mananc cu branza, iar daca este o telemea sarata-sarata este cu atat mai buna supa.
Ai incercat vreodata sau este prima oara cand auzi de supa de rosii cu fidea si cu branza??

Iubesc branza de toate felurile.
Vara, rosiile cu branza sunt o adevarata nebunie.

(sursa imagine: google) 

In dimineatile friguroase de iarna painea prajita cu unt si branza te unge pe suflet.
Ardei capia umplut cu amestec de branza dulce cu branza telemea si cu verdeata este un deliciu.
Clatite cu branza.
Mamaliga cu branza si smantana.
Cartofi fierti cu branza.
Cartofi la cuptor cu branza si smantana.
Placinta cu branza.
Pizza cu branza. Quatro Formaggi

Am fost intr-o vara la Curtea de Arges impreuna cu cateva colege de la master. Ne-a invitat doamna profesor de leadership. A fost foarte frumos, am vizitat impreuna Cetatea Poienari, Barajul Vidraru, Manastirea Curtea de Arges. Seara ne-am facut doua platouri mari cu branzeturi si struguri si ne-am asezat la povesti in foisor. Pana in noapte tarziu. Am descoperit atunci ca si fetele sunt fan branza.

(imagine: google)

Pe langa fan branza, sunt fan multe multe alte lucruri. Ca de exemplu: ador calatoriile.
Am fost odata la Balea, iar de acolo ne-am oprit la pastravaria Albota sa mancam. Ne era asa o foame, ca pana sa vina mancarea am luat aperitiv un platou de branzeturi. Si nu imi venea sa cred ca o pastravarie stie sa asorteze asa tipurile de branzeturi.
Cand merg la greci merg ca sa mananc multa branza buna: salata greceasca, branza multa, masline multe, branza ca aperitiv, branza prajita, etc. Cel mai mult mi-a placut branja prajita, in fiecare seara am luat ca aperitiv. Intr-una din seri baiatul a venit si a prajit-o in fata noastra. A fost un moment deosebit.
Mai este buna branza prajita cu miere si nuci pe deasupra. Este tare buna combinatia sarat cu dulce.
Pe unde am umblat in calatoriile mele am incercat sa testez branzeturile din locurile respective. Si mi-au placut toate-toate.


(fotografii facuta in vara in Zakynthos)

Mananca. Traieste. Zambeste. Spune "branza".
Articol scris pentru concursul SuperBlog 2013.

2 comentarii:

simona, de la Delaco spunea...

Supa cu telemea, cea mai buna inventie, sustin si semnez! Mult succes!

simona, de la Delaco spunea...

Supa cu telemea, cea mai buna inventie. Sustin si semnez :).