luni, 25 noiembrie 2013

let's go to Paris

to fall in love

Ishkq in Paris (2013)
Ishkq si Akash se cunosc in tren in drumul de la Roma la Paris.

Ishkq este jumatate frantuzoaica si jumatate indianca si locuieste la Paris. Akash este un indian care locuieste la Londra. A pierdut avionul catre casa si este nevoit acum sa mearga cu trenul pana in Paris si sa ia avionul de acolo a doua zi dimineata.
Cei doi petrec o noapte intreaga impreuna: muzica si dans, cina, o plimbare si dimineata servesc o cafea. Isi povestesc experientele de viata si isi impartasesc secretele, crezand ca nu se vor mai vedea niciodata.

Foarte frumoase replicile lor de agatat si de despartire.
"Esti atat de frumoasa incat am uitat toate replicile de agatat."
"Stii care e diferenta dintre vorbe si sex?
Care?
Hai sa mergem acasa si vei afla."

"Astrologul meu mi-a spus ca nu ne este menit sa fim impreuna."
"Nu fac greseli, ci ma intalnesc cu ele."


A fost cea mai frumoasa seara din viata lor. Seara care le va schimba viata pentru totdeauna.


Observ ca incep sa se poarte filmele indiene. Sunt frumoase si merita vazute.
Eu am vazut acest film la o bloggerita. Tot de la ea am auzit si de filmul "London Paris New York" (2012) pe care imi doresc tare mult sa-l vad.
Pana acum am vazut doua filme indiene in cinema: 3 idiots si Atat timp cat voi trai. In decembrie urmeaza sa apara pe marile ecrane "Povestea tigrului", film pe care abia astept sa il vad.

Niciun comentariu: