miercuri, 27 noiembrie 2013

Puterea parteneriatului in blogosfera

Din 2008 sunt o superbloggerita si ma mandresc cu asta. An de an am participat la competitia SuperBlog. De fiecare data am investit timp, energie, inspiratie, emotii placute; am mai invatat ceva si mi-am facut prieteni. Nu vad blogul meu fara acest concurs, indiferent ca este participant in competitie sau partener.
Probabil unii dintre voi stiti cum am ajuns eu aici. Am vazut un film care m-a inspirat (Raise your voice), am avut ceva de zis, am vrut sa ma fac auzita si mi-am facut blog. Apoi am vrut sa schimb ceva in bine, sa fac ceva mai mult, drept pentru care m-am inscris in SuperBlog. Si nu vreau sa mai plec din acest grup frumos al superbloggerilor.

Am participat si in acest an in competitie, evident. Au fost probe interesante, am scris articole creative sau mai putin creative, am invatat ceva foarte util (se stie ce, doar am articol special despre ceea ce am invatat si de la cine am invatat).
Mi-ar placea sa traiesc intr-o buna zi si experienta de blogger partener al SuperBlog. Cred ca in primul rand m-as implica mult in a ajuta bloggerii la partea tehnica. Imi pot scrie pe mail si cu mare drag ii asist daca nu stiu cum sa insereze o imagine sau un link. Si orice nelamurire au (de gramatica a limbii, de imagine etc) ii ajut cu mare drag, atat timp cat stiu si pot. Pentru ca si eu am invatat de la prieteni, de la superbloggeri, de la prietenul google si cunosc ce inseamna sa nu stii pe cine sa intrebi si de unde sa incepi cercetarea.

Ca blogger partener, pentru inceput as anunta pe blogul personal calitatea mea in competitia SuperBlog, as posta bannerul pe blog si as anunta intr-un articol creativ concursul care urmeaza sa inceapa. As utiliza bannerul si ca imagine de profil pe site-urile de socializare, gen facebook, twitter etc.

Pentru ca imi place sa fac multe fotografii si imi place sa ma joc si sa realizez colaje in Picasa (la Photoshop inca nu stau prea bine) as posta un articol dedicat Superblog cu imagini din editiile anterioare. Pe parcursul competitiei, pe masura ce vin notele, as lua poze de la superbloggerii inscrisi in competitie si m-as juca in Picasa, realizand diverse colaje gen: articolul cu cea mai mare nota la proba x il gasiti pe blogul y. Si mai jos este un exemplu de colaj in care promovez articolele faine din competitie si promovez si trimit catre blogul respectiv.


Pentru ca am amintit de fotografii October-Photos este blogger partener fara sa fie marele castigator al editiilor anterioare. A fost de la inceput alaturi de SuperBlog si acest lucru este foarte important. Trebuie sa fii pe teren, sa stii cum se joaca SuperBlogul, ca apoi sa poti vorbi despre acesta, sa il promovezi si sa il ajuti sa se dezvolte. 

SuperBlog, pentru cine nu stie, este o competitie de blog creativ. Competitia SuperBlog se desfasoara pe parcursul a doua luni de zile: 1 octombrie-1 decembrie, are parteneri media (ex. TVR.ro) si totodata parteneri bloggeri - castigatorii editiilor anterioare, dar nu numai. 

Avantajele mele ca blogger partener?
Sunt in continuare in grupul SuperBlog, ma fac auzita doar ca nu mai am un deadline pentru asta, sustin tot ce inseamna SuperBlog, imi fac prieteni si mai invat si eu ceva. Sunt in permanenta legatura cu superblogosfera si acest lucru ma determina sa ma fac auzita mai departe.
Avantajele organizatorilor?
Prin mine se fac auziti, pentru ca ii sustin neconditionat. Si este foarte important ca in afaceri, in familie, in viata, in blogosfera si oriunde in alta parte sa ai un partener de incredere. Sa ai pe cineva care crede in tine si te sustine. Si eu cred cu putere in SuperBlog. Iar SuperBlog nu are niciun motiv sa se teama ca nu se va face auzit prin mine.
This is a win-win situation.
Desi suna a spot publicitar, zic ca numai impreuna suntem puternici.


Articol scris pentru SuperBlog 2013.

4 comentarii:

Emil Calinescu spunea...

Tu oricum nu ai deadline pt a te face auzita. Te faci auzita si in afara SuperBlog. Zic :P

Raluca U. spunea...

Ma fac? :) Rosesc, e de bine!! multumesc!!

Iulia Kelt spunea...

E a doua data cand ma fac partener media si na... probabil ca voi mai fi si la anul, cine stie :) Doar daca nu ma hotarasc din nou sa particip :D

Bogdan Nicolae spunea...

multi ani in continuare alaturi de Superblog ca sa te faci mega auzita :)si ei odata cu tine.