sâmbătă, 2 noiembrie 2013

o maimuta hazlie

Acest articol este scris pentru concursul SuperBlog 2013, proba 14 - blogging cu umor - proba sponsorizata de Reeija. Proba ne pune creativitatea la incercare: trebuie sa inventam o povestioara hazlie. Dar ce-ar fi sa va povestesc o intamplare hazlie traita, sa radeti putin de mine?


In timpul facultatii am facut un curs de actorie, curs ce cuprindea tot felul de joculete pentru dezvoltare personala, dictie, atitudine etc. Unul din joculete era asa: 4 scaune reprezentau tipuri de filme - comedie, groaza, drama, romance. Fiecare cursant se aseza pe rand pe fiecare din cele 4 scaune isi imagina ca se uita la acel film (nu aveam indicat un film anume, fiecare se gandea la ce comedie stia el, spre exemplu) si timp de 2 minute trebuia sa transmita celorlalti trairea sa vizavi de film.
Nu, nu aceasta este intamplarea hazlie. Va spun lucrul acesta ca o introducere pentru ca atunci la curs in urma joculetului mi s-a spus ca sunt foarte buna pe drama, insa la comedie nu le-am transmis starea aceea de..ras nebun. Iar cand am citit proba m-am ingrozit un pic: Nu sunt buna pe comedie, ce ma fac?? Cum inventez eu o povestioara hazlie sau cum povestesc eu o intamplare hazlie traita?? Cum ii fac eu pe cititorii mei sa rada?? 
Il stiti pe Kevin in "Home Alone I" cu mainile pe fata si acel tipat ingrozit, nu? Asa si eu ... aaaaaaaaaaaaaaa!!
Sper totusi sa va fac sa radeti .. macar asa putin..


Intr-o duminica frumoasa de toamna eu si cea mai buna prietena a mea am mers la Gradina Zoologica. Am vazut caii si poneii si ne-am intristat putin ca nu mai suntem micute sa ne plimbam si noi cu poneii. Dar ne-au inveselit imediat rasetele copiilor care se plimbau pe ponei si faceau poze.
Am vazut apoi animalutele rozatoare si pasarile. Si ne-am dat seama ca si noi suntem precum papagalii: foarte colorate. 
Mergand mai departe am ajuns la reptile. Aici ne-a placut cel mai mult. Ne uitam atente la fiecare sarpe in parte si ne imaginam ce genti faine ar iesi din pielea lor. O geanta micuta galbena din pielea sarpelui boa asortata la pantalonii mei mov si hanoracul verde .. as fi cu adevarat o micuta papagalita. 

Iesind de la reptile am ajuns la un cimpanzeu fain. Tare fain. 
In fata custii cimpanzeului o fetita manca un croissant. Maimuta statea undeva sus si se uita cu un aer de superioritate la noi cei de jos. Fetita cu ochii pe sus nu a mai fost atenta la mancare si i-a cazut din mana croissantul. L-a luat de jos si a vrut sa il arunce in cusca maimutei, poate il va manca. 
Surpriza! 
Cand o vede maimuta coboara repede agatandu-se de cusca si intinde mana sa ia bucata de croissant direct din mana fetitei. Apoi se catara la locul ei. 
A fost tare simpatica maimuta si ne doream sa o vedem din nou coborand pe cusca. Asa ca eu m-am gandit sa o pacalesc. Am scos din geanta o batistuta de hartie si i-am intins-o asa cum a facut mai devreme fetita cu bucatica de croissant. 
Din nou surpriza! 
Maimuta coboara, ma priveste fix, intinde mana si ia batistuta de hartie. Se sterge la gura, la nas, subrat, apoi la fund si mi-l arunca inapoi. Toata lumea care era de fata a inceput sa rada. 
Am ras si noi multa vreme dupa faza asta. Cat de desteapta e maimuta. 

Imi doresc sa-mi iau intr-o zi o maimutica, ca animal de companie. Cred ca ne-am intelege tare bine. 

Niciun comentariu: