joi, 24 aprilie 2014

Alearga!

Mie imi place sa alerg! In parc. Sa fiu doar eu cu mine, sa-mi ascult gandurile si uneori sa ascult muzica in casti. Dar imi place sa merg si la sala pentru orele de zumba, tae-bo, dans, aerobic.
In primii doi ani de facultate am facut sport. Aveam in Academie o sala de sport la subsol si o profesoara tare zapacita. Atnci am aflat eu prima oara de Billy Blanks. Trebuie sa recunosc ca pentru el mergeam eu la orele de sport din facultate. Uneori mergeam si pe la alte grupe, ramaneam la 2 ore consecutiv. Aveam un program intensiv cu Billy, nu-i mai dadeam pace.
Ca sa intelegeti: in sala de sport era un ecran micut, conectat la un aparat video (cred) si timp de 50 de minute aveam antrenament de tae-bo cu Billy. Ce bine mi-au facut acele ore..

Imi este asa dor de Billy....Ar trebui sa incep sa colind salile de sport si sa caut instructori ca el. Este cam ciudat sa iti faci abonament o luna la o sala, alte doua luni la o alta, dar am auzit eu de 7card.


7 card a gasit solutia pentru mine. Mai multe cluburi sportive si un singur abonament. Frumos si bine gandit. Astazi pot sta peste program la serviciu si reusesc sa merg la o sala de sport in apropiere de birou. Poate maine am sa dorm la prietenul meu si cu siguranta am si in zona lui o sala de sport. Poate pur si simplu m-am plictisit de sala de langa mine si vreau sa mai socializez cu lumea, sa invat miscari noi. Ba chiar pot merge la 2 sali in aceeasi zi, la ore diferite.
Sportul este unde sunt eu: acasa, la serviciu, la altcineva acasa .. oriunde.
Reteaua 7 card este extinsa in Bucuresti si Brasov. Poate curand vor urma si alte orase, pana atunci eu sunt foarte curioasa daca pot folosi al meu Bucuresti 7card si in Brasov? Pentru ca as face o plimbare de o zi in Brasov sa vad cum arata si o sala de acolo. Ce zici, mergi cu mine?

Niciun comentariu: