joi, 17 aprilie 2014

Cocktail

Când te caut... cineva e în inima mea. Când te caut în inima mea... altcineva mă caută pe mine.
Eşti în inima mea... te zăresc peste tot. Sunt o parte din tine şi tu eşti cu tine însuţi.
Iubitul meu m-a părăsit, inima mea e frântă. Iubitul meu m-a părăsit, inima mea e frântă!




Veronica, Meera si Gautam sunt cei mai buni prieteni.

Tu aduci rasaritul. 
Tu aduci apusul. 
Esti prietenul meu. 
Esti tovarasul meu. 

Veronica este o mare petrecareata. Bogata, rebela si libera, Veronica traieste viata la maxim. 
Timida si inchisa in ea, Meera a venit in Londra pentru a-si cauta sotul, Kunal. Este devastata cand afla ca barbatul a profitat de ea, s-a casatorit din interes si i-a cheltuit toate economiile. 

Intalnirea dintre cele doua femei este foarte haioasa. Pentru ca nu are unde sa stea, Veronica o ia pe Meera la ea acasa. Total diferite, cele doua femei devin imediat cele mai bune prietene. Se sprijina, se ajuta reciproc si se distreaza impreuna. 
Pana cand prietenul Veronicai se muta la ea. Gautam este aventurier, nebunatic, mereu pus pe sotii. Meera nu il place pe Gautam, dar cand o vede pe Veronica asa fericita nu poate decat sa il accepte. 

Mama lui Gautam vrea sa il vada insurat si incearca sa ii gaseasca o fata cuminte. Cand afla ca s-a mutat cu prietena lui, mama acestuia vine sa o cunoasca pe aleasa baiatului ei. Intalnirea lor este originala si extrem de amuzanta. 
Cunoscandu-si bine mama, Gautam o prezinta pe Meera ca fiind aleasa sa. 
Meera intruchipeaza tipologia clasica de femeie indiana, care pastreaza si respecta traditiile si obiceiurile specifice Indiei. Este genul de femeie pe care toate mamele de baieti o plac si evident ca mamei lui Gautam ii place mult de Meera. 
Ca o familie frumoasa si fericita, cei trei prieteni impreuna cu mama lui Gautam pleaca intr-o mini vacanta de weekend. In Cape Town, Meera se indragosteste de Gautam. La randul sau Gautam realizeaza ca este indragostit de Meera. 
Pam pam. Ce este de facut? 
Meera decide sa se sacrifice pe ea, nu vrea sa stea in calea fericirii prietenei sale si pleaca. 




Dar povestea nu se termina aici. 
Cocktail este un film antrenant, colorat si amuzant. Un film care imbina perfect momentele comice cu cele dramatice. Un film cu un happy-end altfel. 

M-am regasit in Meera, m-am regasit si in cate ceva din Veronica. Am visat alaturi de ele, am ras cu ele si parca am fost si eu acolo in Londra si pe plaja din Cape Town. 




Din 18 Aprilie in cinematografe, filmul "Cocktail" este distribuit de BML Movie Entertainment. 

Regia: Homi Adajania
Distributia: Deepika Padukone - Veronica
      Saif Ali Khan - Gautam
   Diana Penty - Meera

Cocktail - o comedie romantica asemeni unei bauturi fine care te face fericit(a). 
O poveste frumoasa despre iubire, prietenie si compromis. 


Te face să suferi. Îţi oferă linişte. Îţi aduce durere.
Durează o viaţă întreagă... Prietenia.
Prietenia nu se termină niciodată. Prietenia nu se termină niciodată.
Prietenia nu se termină niciodată. Nu ai cum să trăieşti, nici cum să fugi.

Niciun comentariu: