miercuri, 16 aprilie 2014

Comunicat oficial Fast and Furios 7

Filmările pentru FAST & FURIOUS 7 au fost reluate la Abu Dhabi.
Cu această ocazie, producătorii francizei au transmis un comunicat oficial destinat fanilor lui Paul Walker şi ai seriei care în 2015 îşi va lansa cel de-al şaptelea capitol:



NOTĂ CĂTRE FANII FAST & FURIOUS

FAST & FURIOUS a fost dintotdeauna o poveste de familie. Protagoniştii sunt uniţi prin legături de familie, şi aşa ne-am simţit cu toţii în cei peste treisprezece ani de când lucrăm împreună. Exact aceste sentimente le împărtăşim şi cu fanii noştri.

Familia noastră a trecut printr-un şoc de neimaginat în noiembrie 2013. Am avut nevoie de timp ca să-l plângem pe Paul, fratele pe care noi l-am iubit, şi pe care l-am pierdut atunci, am avut nevoie de timp ca să ne dăm seama dacă trebuie să mergem mai departe sau nu cu filmul nostru.

Ne-am consultat cu toţii şi am simţit că singura alegere pe care o putem face este să mergem mai departe. Suntem convinşi că fanii noştri aşa îşi doresc, şi suntem convinşi că şi Paul la fel şi-ar fi dorit. Paul terminase de filmat scenele cele mai dramatice, precum şi majoritatea scenelor de acţiune pentru FAST & FURIOUS 7, cele mai puternice din cariera lui.

Am reînceput filmările şi acum i-am primit în mijlocul familiei noastre pe Caleb şi Cody, fraţii lui Paul. Caleb şi Cody ne ajută să terminăm unele secvenţe de acţiune rămase nefinalizate de la filmările cu fratele lor, dar şi să completăm unele mici scene rămase nefinisate. Faptul că îi avem pe platourile de filmare ne face să simţim ca şi cum Paul e şi el cu noi.

Suntem la mai puţin de un an distanţă de premiera cu FAST & FURIOUS 7, şi acesta e cel mai important film pe care l-am făcut vreodată împreună. Acest capitol îi va permite lui Brian O’Conner să dăinuie pentru totdeauna, şi nouă, să-l omagiem pe Paul în rolul care l-a definit pentru totdeauna.
Am vrut să împărtăşim acestea direct vouă, fanilor noştri, şi să vă mulţumim pentru dragostea şi sprijinul pe care ni le-aţi arătat mereu, acum, când ne apucăm din nou de lucru.

Distribuitor film in Romania: RO Image 2000.

Niciun comentariu: