vineri, 25 aprilie 2014

Transcendence


O poveste captivanta avand ca personaj  principal pe doctorul Will Caster (Johnny Depp), un cercetator in domeniul inteligentei artificiale. (Interesant! Cred ca mi-ar placea si mie..cercetatoare in domeniul inteligentei .. tocmai mi-a dat o idee acest film, doar sunt studenta la medicina)

Will Caster isi petrece toata viata intr-un laborator pentru a construi o masinarie care sa imbine constiinta si emotiile umane cu puterea. Toate aceste cercetari au atras atat admiratori, cat si foarte multi dusmani. Acestia din urma au incercat sa-i opreasca progresul tehnologiei, sa-i impiedice cercetarile. Incercarea lor presupunea uciderea lui Will Caster, dar acesta reuseste sa se transpuna in prima constiinta uploadata, dorindu-si puterea absoluta asupra lumii.

Credeti ca reuseste Will Caster sa preia controlul sau inamicii vor gasi o modalitate sa-l opreasca?


- Tu poti sa-mi demonstrezi mie ca ai constiinta? 
- Asta-i o intrebare foarte buna. Dar tu poti? 


Transcendence este un film interesant, plin de suspans. M-am bucurat sa-l revad pe Johnny Depp pe ecrane, a avut un rol reusit, frumoasa interpretare. L-am indragit pe Johnny Depp dupa rolul rau din "Piratii din Caraibe" (2006). Cel mai recent l-am vazut in filmul The Lone Ranger.
Nu vreau sa va spun mai multe, nu pot .. n-ar mai avea niciun farmec apoi filmul pentru voi.


Transcendence: Viata dupa moarte

Regia: Wally Pfister
Distributie: Johnny Depp, Rebecca Hall, Paul Bettany, Morgan Freeman

Filmul este distribuit in cinematografe din 25 aprilie de catre MediaPro Distribution.

Niciun comentariu: