marți, 8 aprilie 2014

teatru: In parc

Stiati ca bancile din parcuri spun frumoase povesti de viata?
Neschimbata cu trecerea anilor, netopita de razele fierbinti ale soarelui, neclintita in fata furtunile grele ale norilor, banca din parc cunoaste povestea a milioane de oameni, tineri sau in varsta, indragostiti sau singuratici, statornici sau calatori... Nu conteaza anotimpul. Oamenii iubesc parcul, in special bancile din parc. Si bancile iubesc oamenii.

Ce povesti minunate ti-ar putea spune o banca, daca ai avea rabdarea sa o asculti, daca ai avea puterea sa o intelegi. Si cat de multe am putea sa invatam din fiecare poveste.
Cele mai frumoase declaratii de iubire, cele mai fierbinti lacrimi la despartire, puterea de a trece peste cele mai grele clipe, speranta ca vei invinge, credinta intr-un viitor stralucit....toate pe o banca din parc.

Duminica seara am fost In parc la Godot Cafe Teatru.


Regia spectacolului "In parc" este semnata Radu Iacoban. Distributia: Istvan Teglas si Ana Ularu/Rodica Lazar
"In parc" este un spectacol deosebit, pe care eu am avut ocazia sa-l vad in premiera la Godot Cafe Teatru, cu Ana Ularu si Istvan Teglas. Pe Istvan l-am remarcat in spectacolul Le salon des enfants terribles, pe Ana Ularu am vazut-o pentru prima oara pe scena. In schimb, pe Ana Ularu am vazut-o in filmul Sunt o baba comunista.
Ana Ularu si Istvan Teglas sunt doi actori tineri, frumosi si talentati pe care sper sa-i revad curand pe scena.

In parc, pe o banca, Mihai Eminescu si Veronica Micle, Mita biciclista si Regele Ferdinand, Ramaru si victima sa si un cuplu al zilelor noastre ne spun povestea lor. Patru povesti adevarate care au supravietuit timpului. Patru povesti care ne poarta usor din epoca scrisorilor de amor in era telefoanelor mobile.
Cel mai mult mi-a placut povestea lui Miquel si a Veronicai sale. Insa toate cele patru povesti sunt frumoase, iar actorii reusesc sa te transpuna acolo in atmosfera parcului.


Si eu am o poveste pe o banca. (vezi imaginea) Este o banca din parcul Copou - Iasi, iar in spate se poate vedea statuia poetului nostru national si Teiul lui Eminescu.
Tu ai o banca a ta, ai o poveste?


Niciun comentariu: