luni, 21 octombrie 2013

cum sa seduci un blogger

Saptamana trecuta la o seara de gala. In timp ce Julie Mayaya canta melodia Tinei Turner - "Simply the best" il vad pe el. El este simply the best pentru mine. Pur si simplu simteam lucrul acesta.

Imi este cunoscut. De unde il stiu oare? Nu e vedeta .. deci nu, nu l-am vazut la tv. Oare e .. Super Playboy? .. .. Ma gandesc, ma gandesc ..Gata, stiu. :-)
Este blogger!!  .. Caut pe telefon si .. am gasit. Am citit chiar dimineata ultima lui postare. Era o poveste haioasa din copilarie despre Bolboca.  Are un blog personal, poate prea personal in unele articole, un blog interesant si diversificat. De curand l-am descoperit si chiar imi place sa-l citesc. M-am indragostit de prima poveste citita la el pe blog si acum cand l-am vazut cred ca m-am indragostit de el.
Trebuie sa-l cunosc, sa-l cuceresc si sa-l pastrez.
Dar cum?
As putea sa rog un blogger, pe care il cunosc si care il cunoaste pe el, sa ne faca cunostinta. Insa nu ies deloc in evidenta asa.
As putea sa merg pur si simplu la el, sa ma prezint si sa-i dau cartea mea de vizita. Dar m-as lasa sedusa eu mult prea usor in cazul asta. Sau poate as parea agresiva in felul acesta.

You're simply the best, 
Better than all the rest, 
Better than anyone
Anyone I ever met.

Se duce la inghetata. Sa ne testam puterea de seductie.
Isi comanda o cupa de capsuni si una de ananas. Yami. Trebuie sa fie un romantic: a ales fructe dulci. Si parfumul lui e dulce. M-am apropiat prea mult si ii simt parfumul. Si mai mult de atat cred ca am gandit cu voce tare caci i-am atras atentia. Simt cum se uita la mine.
Si eu am un parfum dulce in seara asta. De obicei aleg parfumuri fresh, casual, dar seara aceasta este o seara de gala, trebuia sa fiu senzuala. Oare lui ii place parfumul meu?

Imi comand o cupa de ciocolata si una de lamaie.
Se uita la mine, imi zambeste si ii zambesc si eu. Julia Mayaya canta, dar eu aud doar inima mea batand tare tare. Si ii simt privirea. Ups, clar am facut o boacana, am gandit cu voce tare..sunt o zapacita. Si totusi mi-a zambit, poate e de bine ca am gandit cu voce tare. Macar nu o sa ma uite prea usor.
Ma intorc spre el si zambesc din nou. As vrea sa spun ceva, dar ....
- Imi plac fructele dulci. Nu stiu cum poti sa mananci inghetata de lamaie.
- Imi place ca este racoritoare. Plus ca imi plac lamaile: le mananc uneori ca pe portocale. Bineinteles ca imi plac portocalele mai mult, acele portocale usor acrisoare, dar aici nu au inghetata de portocale.
- Hmm, interesant. Nici nu am remarcat ca nu au inghetata de portocale. Am putea iesi odata sa cautam si sa gustam inghetata de portocale!....ce zici?
- Sigur, mi-ar face placere! (Vai, cat mi-ar placea, abia astept!! )
- Sper sa gasim, caci de nu voi ramane la aroma mea preferata: capsuni. In niciun caz nu ma vei corupe sa gust inghetata de lamaie.
- Nu, nu te pun sa gusti inghetata de lamaie, insa mi-ar placea sa ascult o poveste din copilarie despre Bolboca sau despre orice altceva. Doar sa fie o poveste numai pentru mine, nu pentru cititorii blogului tau.
- Asadar ma cunosti!!? Iti plac povestile mele?
- Da, imi plac. Sunt vesele, sunt jucause, pline de viata, optimiste. (Clar l-am surprins placut.)
- Trebuie sa-mi spui mai multe lucruri despre tine, unde te citesc, unde te gasesc, sa vin si eu cu lectia pregatita la inghetata de portocale.
- Pai, astept un semn cand ai chef de povesti si inghetata! (si ii intind o carte de vizita).
- Cu drag, ..Si ca am mail-ul tau aici, am sa iti scriu o poveste speciala pe mail. O poveste din copilaria mea doar pentru tine.
- Abia astept. Am sa ma retrag acum, a fost o seara de gala frumoasa, Julie Mayaya are o voce minunata - doar este vocea Romaniei - si abia astept sa te revad.
- Mi-a parut bine, si eu astept cu drag sa ne revedem. Pot sa te pup?
- Sigur. ....
Muuuuuah!!


Sunt extrem de fericita!! E bine sa fii tu in orice moment si sa zambesti. Zambind prinzi super-puteri. Si niciodata nu stii pe cine poti seduce doar cu un zambet. Si cu un parfum bun. Si cu felul tau de a fi.
Cuceresti pe cineva atunci cand esti tu! Asa zuza cum sunt, sunt eu.
M-am indragostit de el, de parfumul lui, de povestile lui din copilarie, de blogul lui, de inghetata lui, de el.


Este doar un mit faptul ca este greu sa seduci un blogger. Am avut ceva emotii, dar a iesit bine si abia astept intalnirea la inghetata.
Articol scris pentru concursul SuperBlog 2013.

Niciun comentariu: