vineri, 18 octombrie 2013

geanta mea imaginara

Italia .. Florenta .. Pisa .. un city break frumos.
In Pisa mi-a placut mult Piazza dei Miracoli. Am vizitat Domul, Baptisteriul, Turnul inclinat si Campo Santo. A fost frumos.
De acolo am plecat catre Florenta cu un bus, chiar din fata de la Piazza dei Miracoli. Soferul autobuzului deschide numai prima usa din fata, doar pe acolo ne putem urca pentru a-i prezenta legitimatiile de calatorie sau daca nu avem puteam sa achizitionam bilete direct de la el.
O 'ea' (nota: nu stiu cum sa ii spun: doamna nu o pot numi, copila nu parea a fi.. ) se tot impinge in mine. Apoi brusc se baga in fata mea. O las in pace, oricum soferul nu pleaca din statie fara ea sau fara mine....doar ca la un moment dat soferul striga "Be careful at your pockets!".
Oricum cheltuisem tot ce aveam in Piazza dei Miracoli asa ca nu-mi pasa. Dar ma intriga 'ea'. Se impinge in batranica din fata ei acum. Incerc sa ma uit peste ea sa vad ce tot are, ce vrea, ce face. Si observ ca are o geanta pe umarul drept. Si pe bratul stang o geanta mai mare tip sacosa....cu care pare ca acopera ceva. Ma uit mai atent si probabil prea insistent si ea observa. Se intoarce la mine si ma intreaba ceva. Din pacate atunci observ ca geanta batranei din fata are fermoarul deschis. Dar 'ea' a disparut deja.

Tot drumul spre Florenta mi-am reimaginat geanta.


Mi-ar placea sa am o geanta micuta, dar suficient de incapatoare. Sa aiba organizator in interior, pentru a-mi gasi mai usor lucrurile.
Cheita fermoarului sa fie cu amprenta digitala, astfel incat sa o pot deschide numai eu. Asa geanta mea este ferita si de hoti, si de prietenii indiscreti. Serios acum, este vreo femeie careia ii place sa i se caute in geanta?

Ar fi interesant ca geanta sa fie prevazuta cu un senzor, o alarma care sa ma avertizeze daca cineva se apropie prea mult de ea si o atinge (asta in cazul in care vrea sa ma fure taiandu-mi geanta) sau sa ma avertizeze atunci cand uit eu sa o inchid sa spunem.
Mai ales ca e pacat sa fie taiata o frumusete de geanta de piele. Da, geanta mea este de piele. O geanta de piele intotdeauna confera eleganta, stil. Si o femeie rafinata poarta numai genti piele.

Ar fi ideal ca geanta sa aiba super puteri si sa-si schimbe culoarea in functie de vreme. Stiti acele bratari care isi schimba culoarea in functie de tensiune sau puls? Asa si geanta. Bineinteles nu vreau ca geanta din roz sa devina gri sau invers. Nu, pur si simplu doar sa isi schimbe nuanta. Ai o geanta verde, sa spunem. Daca e innorat sau ploua sa fie o nunata mai inchisa, un verde inchis. Daca e soare cald si puternic geanta sa devina un verde lemon sau verde iarba, ca si cum ar fi luminata de razele soarelui si zambeste pe umarul tau. O geanta vesela intotdeauna atrage priviri.
Super puteri pentru geanta mea atunci cand o priveste cineva cu admiratie. Sa-i zambeasca, sa-i dea flash-uri de multumire sau chiar sa salute persoana respectiva.

Geanta trebuie sa fie in ton cu femeia care o poarta, dar sa aiba personalitatea ei. Eventual si un nume. Reeija. Suna bine, nu? Iesi cu fetele in oras si trebuie sa fii deosebita, trebuie sa ai sarm, sa iesi in evidenta; iar accesoriile sunt foarte importante pentru o femeie. Geanta si pantofii trebuie sa te puna in evidenta ca femeie. Poate sa fie eleganta sau sport, de ocazie sau de vacanta. Geanta defineste femeia care o poarta. Ideal este sa fie o geanta de calitate si deosebita.


Fetele cochetele,
si nu lipsesc posetele.


Imaginile sunt reale, sunt din vitrinile din Florenta, iar acest articol este scris pentru concursul SuperBlog 2013.

Niciun comentariu: