joi, 17 octombrie 2013

Super-bloggers-building

In decembrie super bloggerii urmeaza sa petrecea un weekend de vis in Hunedoara. Nu mai este nevoie sa cautam cazare Straja, stim deja unde vom sta. Este primul an in care gala SuperBlog se organizeaza in alta parte decat Bucuresti. Ce frumos trebuie sa fie.

Imi place sa calatoresc, sa vad locuri noi, sa vizitez tot ce pot si sa fotografiez ceea ce imi place. Ador muntele si imi place sa merg ori de cate ori pot la munte. Tare mult imi doresc sa ajung la Gala SuperBlog 2013 sa cunosc oameni faini si sa petrec cu ei un weekend la Straja.

O sa avem o gala frumoasa si o petrecere pe masura. Muzica buna, dans si multe zambete. Trebuie sa fie o gala care va ramane in istoria SuperBlog: prima gala la munte.

(poza de grup de la Gala Spring SuperBlog 2013; sursa foto: facebook)

Mi-ar placea sa fie un fel de team-building sa ne cunoastem mai bine.
Sa ne jucam. Tenis pe consola wii (in SuperBlog 2009 a avut loc o competitie de tenis pe consola wii intre bloggeri si sponsori in timpul concursului), darts, poker, Monopoly, mima sau pur si simplu jocuri de creatie.
Am vazut intr-o piesa de teatru un joc interesant. Patru actori primeau fiecare cate o palarie: palarie de toreador, de politician, de preot si de clovn. Isi imaginau ca se afla intr-un avion prins de flacari si au o singura parasuta. Pe rand fiecare trebuie sa ii convinga pe ceilalti ca el este cel mai potrivit sa foloseasca parasuta iar restul sa se sacrifice.
Nu ar fi interesant un astfel de joculet? Ne testam creativitatea timp de 2 luni in scris, de ce sa nu o facem si live dupa gala?

Seara am putea organiza un bal. Sau o petrecere in pijamale, ca sa ne vedem si altfel nu doar in pozitia oficiala de blogger. Am putea sa vizionam un film bun impreuna in urma caruia sa facem un debate. Sau am putea organiza o seara rebela in care sa cantam. Mai stie cineva melodia 'Copilita'? Sau alte melodii de la Karma? Mie una imi e asa dor de anii frumosi de liceu in care chitarile se auzeau in curtea scolii.

O sa facem multe multe poze. Si cred ca Vila Alpin ar putea sa puna apoi o fotografie cu grupul super bloggerilor in sala de conferinte sau chiar in restaurant. Cu un mesaj fain alaturi, ceva gen "Aceasta pensiune Straja a fost pentru o noapte a super-bloggerilor." Sigur va atrage clientii cu asta. Oameni frumosi pasionati de blogging o sa vina in vacanta la Straja.

Sper sa avem zapada si sa iesim la o bulgareala. Si apoi sa ne incalzim cu un vin fiert sau horinca/palinca.
Mi-ar placea sa mergem la Schit si sa urcam la cota cea mai inalta a varfului Straja la 1868 metri.
Ar fi frumos ca pensiunea sa ofere cateva detalii despre Straja: sa faca o mini brosurica (romana-engleza) cu harta localitatii si traseele turistice, obiective. Si asta nu doar pentru nou, superbloggeri, ci pentru fiecare turist pe care il au.
Eu nu am fost niciodata la Straja. Dar pentru ca voi fi acolo cu superbloggerii sigur imi va placea si o sa-mi doresc sa revin la Straja.
In fond, aceasta inseamna o vacanta de vis: oameni dragi cu care sa petreci, sa te distrezi, sa vizitezi ceva frumos, sa te joci, sa faci poze. Ca sunt familie, ca sunt colegii de serviciu, ca sunt concurentii tai de la superblog, ca sunt colegii de scoala, ca sunt prietenii. Sunt oamenii frumosi din viata ta si doar asta conteaza. 


Articol scris pentru concursul SuperBlog 2013.

Niciun comentariu: