luni, 17 martie 2014

Arta de-a invinge



3 comentarii:

Anonim spunea...

Citesc această poezie

Și mă întreb, naiv fiind

Îmi este adresată mie?

Mă reprezintă? Eu citind

Parcă privesc al meu portret

Însă ceva nu înțeleg

Pe cine să înving concret?

Când eu de nimeni nu mă leg

Și nici nu-mi este prea ușor

Să pun lângă cuvântul artă

pe-acela de învingător.

De nu-nțeleg te rog mă iartă!



Raluca U. spunea...

E simplu:
pe altii sa invingi!

Anonim spunea...

Uf ce ușor a scris tu "simplu"
Și ce povară-i pentru mine...
Eu dragostea o văd multiplu
Oare aceasta nu e bine?
Să fie viața ca un sport,
Iubirea sexului suport,
Să fim o navă într-un port,
Și nașterea ca un avort?
Atunci sunt un învingător:
În port femeia am învins
Iar scopul meu de luptător,
Cu doi născuți mi l-am atins
Diversiunea cu iubirea,
(Sexul mascând) văd că a prins
Da, ai dreptate, am învins.
Ce simplă-i viața! nu știam
Aveam degeaba părul nins
Eu doar trăiam, nu învingeam... ;)

Iată aici unul dintre născuți(mai exact născută)

http://www.youtube.com/watch?v=f84xUFNTrj4