vineri, 28 martie 2014

Tableta mea

Am cateva mari pasiuni in viata: ciocolata, teatru si blog. Nu neaparat in aceasta ordine.
Imi place sa scriu pe blog de toate, sa fiu in permanenta conectata la lumea online, sa aflu ultimele noutati, sa citesc alte bloguri.
Tehnologia mi-a invadat viata si bine a facut. Cum ar arata acum viata mea fara blog? Nici nu vreau sa-mi imaginez. Nu pot sa-mi imaginez asa ceva. Doua zile fara conexiune la internet si deja nu mai exista viata pentru bloggerita din mine.

Cel mai greu imi este atunci cand sunt plecata undeva. Pentru ca am doar telefonul conectat la internet. Iar telefonul are un ecran micut si nu pot face chiar orice imi doresc: nu merg orice fel de aplicatii, nu pot accesa anumite bloguri.
Cred ca a venit timpul sa-mi iau o tableta. De ce?


Am tot vazut, de-a lungul calatoriilor mele, oameni care fac fotografii cu tableta. La inceput mi se parea caraghios, acum insa realizez ca este cu adevarat utila o tableta atunci cand esti intr-o calatorie. Practic ai 'n in 1'. Ai aparatul foto la tine, ai acces imediat via internet la orice informatii ai nevoie, iti poti nota lucrurile pe care le vezi sau le auzi, pentru a le folosi ulterior - intr-un articol pe blog, evident. Sau chiar poti redacta si publica articole de la locul faptei, cu multe-multe poze inserate. 

Mi-ar placea sa citesc de pe tableta, in calatoriile mele atunci cand drumul este lung. Este cool si sunt mai usor de transportat cartile. Iar atunci cand obosesc citind, pot sa stau cu ochii inchisi si sa ascult muzica de pe tableta. Sa ma relaxez si sa visez. 

Mi-a spus un prieten sa nu imi achizitionez o tableta asa imediat. Mai intai sa studiez bine piata si am sa gasesc un magazin online cu oferte pe placul meu. 


De fapt, eu trebuie sa gasesc super oferte de tablete, caci trebuie sa achizitionez doua tablete. Surorii mele i-ar fi utila o tableta. Este studenta la Facultatea de Medicina Generala si pe drum spre cursuri sau in pauzele mai lungi la facultate mai invata ceva, mai citeste, mai face cateva grile pentru rezidentiat. 
Si nu doar pentru ea, in general o tableta ar fi utila pentru orice student. Pe drum catre examene sa poate sa reciteasca cursurile, sa invete de pe tableta atunci cand este undeva si chiar sa isi ia notite direct pe tableta. 

Tu ai o tableta a ta? Este utila? 
Eu ma gandesc serios la un articol special cand voi avea o tableta a mea: primul articol scris direct de pe tableta mea. 


Articol scris pentru concursul Spring SuperBlog 2014.

Niciun comentariu: