marți, 12 martie 2013

30 seconds of fame

Soare cald de primavara, un miros dulce de flori de primavara, si eu sunt pe o terasa, intr-un balansoar ..
Ma uit catre cer si visez. Inchid ochii si incerc sa-mi amintesc de momentul meu. Acel moment care m-a adus astazi aici.
30 de secunde mi-au schimbat viata in bine.
Cautam ceva pe google, am gasit un blog care avea o poveste impresionanta, am citit articolul de 2 ori chiar si am vrut sa las un comentariu la articol. Mi-am facut cont in platforma respectiva, si am lasat comentariul.
In acea seara, vizionand un film, am avut un moment de inspiratie, un moment poetic. Am deschis pagina, am intrat in contul creat mai devreme si am scris primul meu articol pe blog.
30 de secunde si un articol. 30 de secunde si o noua pasiune. 30 de secunde si eu m-am facut auzita. Au urmat apoi competitii blogosferice, in urma carora mi-am facut prieteni si am invatat multe lucruri noi si interesante. Si astfel cele 30 de secunde de faima dainuiesc la infinit.

Sambata, 16 martie 2013 incepand cu orele 20.00, la Palatul Copiilor Bucuresti are loc lansarea oficiala a celui de-al patrulea album Byron - "30 seconds of fame/30 de secunde de faima".
Albumul contine 13 piese noi (cifra cu noroc, ne-am inteles??) si, in premiera, va fi disponibil in doua variante  "30 Seconds of Fame" cu versuri in limba engleza, si "30 de secunde de faima" cu versuri in limba romana. Pentru colectionari, va exista o editie limitata ce contine ambele discuri.

Astept cu nerabdare sa-i ascult 30 de secunde si inca 30 de secunde, si tot asa.

Evenimentul de lansare oficiala a albumului la Bucuresti este urmat de un turneu national de promovare astfel:

Timisoara, 30 martie, ora 20.00, Palatul Copiilor;
Cluj Napoca, 5 aprilie, ora 20.00, Casa de Cultura a Studentilor;
Targu Mures, 6 aprilie, ora 20.00, Teatrul National;
Iasi, 12 aprilie, ora 20.00, Casa de Cultura a Studentilor.

Sponsorii evenimentului sunt Aqua Carpatica si Domeniile Samburesti.


Articol scris pentru campania BlogalInitiative.ro

Niciun comentariu: