luni, 25 martie 2013

finala blogwars 3

Cred ca voi, cititorii mei fideli, stiti ca acum cateva saptamani bune m-am inscris in Blogwars 3. Si am devenit jurat.
Ca jurat am citit articole faine, am dat note mai mari sau mai mici, si a fost foarte greu sa jurizez. Mi-a placut sa fiu oarecum in spatele acestei competitii. Acum ies in lumina reflectoarelor, in vizorul lunetei. Suntem in finala si trebuie sa votez. Ba mai mult de atat trebuie sa argumentez votul meu. 
Desi imi e drag blogul octocat.org, si il citesc cu placere ori de cate ori il deschid (fara sa fie vorba de blogwars sau alte competitii); votul meu este dat lui Gabriel Ursan
Ambele articole sunt frumoase, fiecare are o poveste. Totusi povestea lui Gabriel este din lumea noastra, si pare mai credibila. Este mai aproape de noi, sunt momente pe care le traim (sa nu zic zilnic, dar aproape) - fie ca trantim noi portiera, fie ca ne este trantita, fie ca ii vedem pe altii cum trantesc. Zilnic cineva tranteste....something....anything.
Eu am"trantit" un vot asta seara. A fost greu, dar a trebuit sa aleg. 

Amandoi sunt invingatori,
Felicitari amandurora!! 

Un comentariu:

Gabriel Ursan spunea...

Multumesc pentru vot si pentru aprecieri Raluka.