miercuri, 13 martie 2013

ea ma inspira

Morning Beauty, by Jolidon este una din noile colectii Jolidon Fashion Primavara/Vara 2013, alaturi de Passion Garden si Freesia Fresh.

Morning Beauty este o colectie chic de lenjerie in culori pastelate, care poate fi purtata in orice moment al zilei. Dantela bicolora creeaza efecte grafice puternice, punand in valoare siluetele pe care le imbraca.
O frumusete matinala, pastrata de-a lungul zilei, o frumusete solara care te cucereste.

Eram in vestiar, ne schimbam pentru ora de sport. Stateam langa ea pe bancuta si i-am observat lenjeria. Atat de fina, si delicata. I se potrivea de minune. Era un bleu frumos, precum cerul intr-o dimineata senina de primavara. Ii punea in evidenta silueta, frumos modelata de altfel, - pentru ca a facut volei candva.
Mi-am dorit ca intr-o zi sa invat sa fiu ca ea..sa fiu si eu admirata..
Ea este "morning beauty".
Este o fata frumoasa, ambitioasa si optimista. Ii place sportul, si s-a inscris in echipa de baschet a liceului. A fost acceptata si a inscris multe puncte pentru echipa. Nu a fost deloc greu sa treaca de la volei la baschet.
Se ingrijeste pe ea, ii place sa atraga privirile si sa-si faca prieteni pe oriunde merge. Ii place sa calatoreasca, si sa invete lucruri noi despre locuri noi; si nu numai. Este in pas cu ultimele tendinte in moda, dar si in orice alt domeniu.

Probabil eu nu ii atrageam atentia, eram insipida si incolora pentru ea, daca nu se intampla sa fim colege de banca inca din prima zi de liceu. M-a inspirat sa fiu si eu feminina, sa fiu si eu chic, sa invat mai bine, sa ma ingrijesc pe mine.
Ne-am imprietenit usor. Orele plictisitoare ne-au apropiat cel mai mult. Totul incepea cu "tu nu te plictisesti?" scris pe ultima pagina a caietului. "Ba da", venea raspunsul .. si incepeam ori sa filozofam in scris, despre noi, despre pasiunile noastre; ori sa jucam ceva ( spanzuratoarea, x si 0, tomanap). Nici nu stiam cand trecea ora. Apoi am inceput sa iesim la un suc sa mai povestim despre noi. Era o persoana deschisa, spunea tot ceea ce gandea - dar intotdeauna la modul frumos si diplomat, fara ura sau jigniri. Totodata era o persoana retinuta, cand venea vorba despre ea nu ii placea sa vorbeasca, sa dea prea multe detalii. Si am apreciat si inteles asta mai tarziu. E bine sa pastrezi un aer de mister asupra ta, intotdeauna.
Am mers impreuna la filme, la piese de teatru, la petreceri, la cumparaturi. Devenisem cele mai bune prietene. Eram de nedespartit. Faceam temele impreuna, citeam impreuna..chiuleam numai impreuna..
Am mers impreuna la mare. In vara dintre a XI-a si a XII-a. M-a ajutat sa-mi aleg costumul de baie. M-am simtit frumoasa si atragatoare, era incredibil cum te poate schimba un obiect asa micut, cum iti poate da incredere in tine. Atunci mi-am facut primul prieten. Iubirea de la mare, de-o vara .. si poate nici atat .. nu va imaginati ca am stat toata vara la mare. Dar am stat cu ea, si a fost o vara frumoasa, si am invatat multe de la ea. M-a inspirat si mi-a dat incredere in mine, in fortele mele proprii.
Fiind o persoana ambitioasa si-a dorit mai mult de la viata. Si nimic nu i-a stat in drum. La facultate a luat o bursa si a plecat in State. E departe acum, dar continua sa ma inspire. Pentru tot ceea ce a fost odata, si pentru tot ceea ce este acum. Este o femeie puternica si delicata, ambitioasa, senina ca o dimineata calda de primavara.
I-a ramas numele de "morning beauty" din liceu. Nu-i desconspir identitatea, va spun ca este si va ramane intotdeauna "morning beauty" a mea, inspiratia mea din fiecare dimineata. Ma trezesc odata cu soarele si cu o multime de planuri pentru o zi. Si le realizez pe toate, cu succes, pentru ca atunci cand dimineata este frumoasa, si te simti bine si  ai zambetul pe fata intreaga zi..totul poate fi al tau.


Articol scris pentru concursul Spring SuperBlog 2013.

Niciun comentariu: