luni, 25 martie 2013

Carnival Cruise

Marti dimineata....prima zi de concediu.
(Imi place sa intru in concediu incepand cu marti, pentru a ma intoarce din concediu tot intr-o zi de marti. Pare mai usoara prima saptamana de dupa concediu, daca are doar 4 zile de lucru, in loc de 5.)
Este asa placuta vremea in perioada asta, soare, cald - dar nu foarte cald. Timpul perfect pentru o vacanta romantica cu iubitul, pe o insula pustie....
Iar eu, nu am niciun plan de concediu. Z. a tot evitat discutia despre concediu: ca are treaba la serviciu si nu poate sa isi ia concediu..nici macar cateva zile. Ba chiar, e posibil sa lucreze si in urmatoarele weekend-uri.
O sa gasesc eu ceva de facut. Poate o sa plec doar cu fetele cateva zile. Gasca vesela, pe o plaja animata..ola ola e, macho man .. Suna chiar bine, mai bine decat vacanta romantica!! Nu?
Ei...sa dam drumul la muzica sa incepem antrenamentul.
Ola ola e, macho man ..

Suna telefonul. Nu-l aud. Vad insa cum se lumineaza ecranul. Dansez mai departe totusi.
tchu tcha tcha - tchu tchu tcha
tchu tcha tcha - tchu tchu tcha

Se aud batai puternice in usa. Opresc muzica....de partea cealalta cineva a fost atent cand s-a oprit muzica si a sunat. Deschid.
Curierul: - Buna ziua,
Eu: Buna ziua. Pentru mine??
Curierul: - Da, domnisoara. V-am sunat, dar .. cred ca era muzica prea tare si nu ati auzit. Nu stiu cum de ati auzit bataile in usa. Am insistat pentru ca am fost informat ca este o livrare foarte importanta si foarte urgenta.
Eu: - Hi hi.. nici eu nu stiu cum de am auzit, dar ma bucur ca ati insistat. Multumesc!! Sa vedem ce este.
Curierul: - O sa vedeti singura dra. Eu am plecat, distractie placuta in continuare.
Eu: - Multumesc. O zi buna!

Deschid cutia, si gasesc un biletel:
"Ghici unde plecam maine?"
Este scrisul lui Z. Ce dragut....a vrut sa fie o surpriza concediul acesta.
Dar unde plecam?? Sunt o fire foarte curioasa, si imi place intotdeauna sa am toate lucrurile bine stabilite si clare. Cam greu merg surprizele la mine.
Deschid mai departe ambalajul, poate mai gasesc vreun indiciu.
E un costum de baie de la Jolidon. Vaaaaaaaaaaai. Il probez imediat .. tare fain .. Nici daca ma duceam eu la cumparaturi pentru un costum de baie nu gaseam unul care sa mi se potriveasca mai bine de atat.
2 piese, bretele fixe, push up si sarma, bikini tip brazilian, reglabil.
Imi fac o poza in costumul de baie primit si o trimit pe mail-ul lui Z., rugandu-l sa-mi mai dea un indiciu.
Este foarte misterios, imi da un reply scurt "fa-ti relaxata bagajul si nu mai pune atatea intrebari, curioasa mica ce esti!!"....

Bineeeee,
Este un costum model "cruise party".
Hmmm, imi amintesc ca acum ceva vreme am discutat de o croaziera. Da, da, asta trebuie sa fie. Stia ca imi doresc tare mult sa merg intr-o croaziera. Sigur plecam intr-o croaziera. Yuppy.
Incep sa-mi fac bagajul. Nu arunc prea multe lucruri in geanta, pentru ca sunt pregatita sa fac multe cumparaturi in aceasta croaziera.
Trebuie sa fie o croaziera pe Mediterana de Vest. Franta, Italia, Spania..Da Spania. Sigur ajungem in Ibiza. Costumul este potrivit pentru cel mai tare party ever in Ibiza.
Am vazut impreuna o oferta acum cateva saptamani, o croaziera pe Mediterana. Plecare din portul Genova, Italia. Palermo, Italia - La Goulette, Tunisia - Ibiza, Spania - Villefranche Sur Mer, Franta si back to Italy, Genova. Dar la momentul respectiv Z. nu a parut prea incantat. Dar sigur atunci pe loc incoltise in mintea lui aceasta surpriza nemaipomenita.
Abia astept, sunt asa emotionata.

Imi sun fetele sa le spun. Incep sa-mi dea sfaturi, sa-mi spuna ce sa le aduc din calatorie....Promit sa le aduc cele mai noi lucruri, si ceva specific, neaparat.
Continui sa aranjez bagajul. Aparatul foto nu treuie sa-l uit, ochelarii de soare si cremele; costumul este deja pus la loc de cinste .. Gata, totul e pregatit. Abia astept sa vina Z. acasa, sa-i sar in brate de bucurie.

Oooo, we're going to Ibiza....
si incep din nou sa dansez, cu muzica data tare. Daca vine Z. mai devreme, si nu aud,....are cheie.
             

Articol scris pentru concursul Spring SuperBlog 2013.

Niciun comentariu: