miercuri, 6 martie 2013

my new job

Zilele trecute cautam un job, si aud la radio: Politist de dirijat circulatia la Polul Nord. Mmm. Cred ca mi-ar placea. Ceva deosebit, altfel..asta vreau!! Din pacate atunci, poate din fericire acum; nu am luat interviul de la Polul Nord.
Spun din fericire acum pentru ca astazi am gasit un job mai fain: testator de pantofi.
Da, da. Stiu ca stiti ca iubesc pantofii. Stiu ca stiti ca sunt foarte mofturoasa si sensibila cand vine vorba de pantofi. Visez ca in casuta mea sa am o camera doar cu pantofi, asezati frumos pe culori, si in functie de sezonul in care pot fi purtati.
Tocmai din acest motiv ma atrage foarte tare postul. Stiu ca va bucurati pentru mine!
Nu cred sa exista femeie care sa reziste nebuniei pantofilor. Asadar, nici eu nu sunt o exceptie.
Sper sa iau "interviul". Sa-mi tineti pumnii.

Nu vreau sa generalizez insa, jobul este de asemenea potrivit si pentru barbati.

Sa va povestesc putin si despre fisa postului:
Imi aleg o pereche de pantofi de pe site-ul companiei, din noua colectie, ii port timp de o saptamana, si intocmesc un raport de purtabilitate privind aspectul acestora, comoditatea si cat de bine se adapteaza si asorteaza cu diverse obiecte vestimentare(mix and match).

Cred ca este o idee buna, atat pentru testatori cat si pentru potentialii clienti. Daca nu cunosti cate ceva despre anumiti papucei, nu ai citit despre ei, nu ti-au fost recomandati de nicio prietena, oricat de mult iti plac atunci cand ii vezi in magazin sau online, te vei gandi de doua ori inainte de a achizitiona papuceii. Atunci cand ai o idee despre papuceii care iti plac .. eh, deja e altceva nu? Un plus pentru tine, un plus pentru client.

Si tu poti face asta. Nu-i asa ca-i un job fain? Vii si tu la interviu? Daca nu, macar promite-mi ca vei citi raportul de purtabilitate pe care am sa-l scriu ulterior!

Un comentariu:

Anya spunea...

Promit!