marți, 12 martie 2013

o piele frumoasa, catifelata

O piele fina si catifelata cucereste intotdeauna.
Fiecarei femei ii place sa atraga priviri, sa se ingrijeasca si sa se simta bine in pielea ei. Cred ca fiecare femeie are un ritual al ei: o masca de fata, tonifierea, hidratarea; o masca de par; coafat; manichiura, pedichiura; epilare; pensat. 
Eram mica si nu-mi placea cand bunica imi facea codite, si fara sa vrea ma tragea usor de par cu peria. Vai, vai, ce ma vaicaream. Si spunea bunica "baba sufera la frumusete..si asta nu-i nimic, o sa vezi tu mai incolo". 
Si am vazut cativa ani mai tarziu: pensat, epilat .. of of. 

Inca prefer epilarea cu ceara de unica folosinta, nu cea traditionala. E o senzatie ciudata, un disconfort de moment.. dar apoi cand iti simti pielea catifelata, matasoasa..e un sentiment tare placut, si esti tare mandra. 

Astazi a aparut tehnologia IPL (intense pulsed light). Epilare definitiva. Fara durere. Suna bine. Tare bine. 


Epilarea definitiva este un tratament succesiv de distrugere a firelor de par utilizand un fascicul luminos care ajunge la radacina firelor de par la o temperatura de 75 grade Celsius, producand distrugerea acestora. Este nevoie de mai multe sedinte, la un anumit interval de timp, pentru a distruge definitiv firele de par. Apoi urmeaza intretinerea anuala, daca vrei ca intr-adevar epilarea sa fie definitiva si pielea sa ramana catifelata si frumoasa. 
Inca nu stiu foarte multe despre aceasta metoda, practic, caci teoretic Sf Google e genial. Nu am foarte multe cunostinte care au folosit IPL-ul, asadar momentan merg pe epilarea cu ceara. Plus de asta epilarea definitiva este ceva mai costisitoare. E adevarat, e o investitie pe termen lung, si se amortizeaza in timp. 
Am intrat pe un magazin online sa vad si eu preturile pentru inceput; si am gasit ceva reduceri si promotii interesante.

Tu, draga cititoare, ce preferi? Epilarea clasica sau cu IPL? 


Articol scris pentru concursul Spring SuperBlog 2013.

Niciun comentariu: