sâmbătă, 29 martie 2014

Breakfast AntiOx

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca eu ador dulciurile. In special ciocolata cu portocale sau portocale cu ciocolata, cum vreti sa spuneti. Energie si vitamine.
Stim cu totii ca dulciurile nu sunt foarte sanatoase. Insa, de curand, am citit cartea "Dulciuri de poveste" a Oliviei Steer si mi-a ramas in minte urmatoarea idee: Dulciurile nu vor mai fi de acum o placere vinovata. 

Dar cum se poate asta? Vom afla impreuna maine dimineata.
Chef Enrique Martinez a realizat pentru NH Hotels www.nh-hotels.com un mic dejun inovator, Breakfast AntiOx, bogat in antioxidanti, care ajuta in lupta impotriva efectelor negative ale radicalilor liberi. Fructe si legume, salate proaspete, acizi grasi Omega 3, produse lactate si din soia, sucuri naturale, toate acestea te ispitesc la micul dejun, oferindu-ti energia de care ai nevoie intr-o zi plina.
Alaturi de Chef Enrique Martinez, Olivia Steer a pregatit un desert delicios pentru un eveniment monden special, care are loc in aceasta seara la hotel NH Bucharest.
Eu ii voi lua un interviu Oliviei, maine la micul dejun. Pentru ca sunt un blogger pasionat de tot ce inseamna un stil de viata sanatos si frumos, iar Olivia Steer este un exemplu in acest sens.



Nu cred ca are nevoie de prea multe prezentari, stiti cu totii cine este Olivia Steer.

R: Buna dimineata, Olivia. 
O: Buna dimineata, Raluca. 

R: Am auzit ca ai pregatit un desert delicios pentru evenimentul de aseara. Spune-ne, te rog, despre ce desert este vorba?
O: Am preparat o tarta cu mere aurite si nuci. Este desertul meu preferat. Usor de preparat si foarte sanatos. 
R: Ne dai si noua retata? Pentru ca eu am avut ocazia sa gust aseara o tarta si instant a devenit si desertul meu preferat. 
O: Ma bucur ca ti-a placut. Sigur ca va dau reteta. Pentru blat: doua cani de nuca macinata, amestecata cu miere naturala de salcam si doua linguri de ulei de cocos. Pentru umplutura: se amesteca 1 kg de mere rase fin cu doua linguri de miere de salcam, o lingura de scortisoara macinata, jumatate de cana de tarate de psyllium trecute prin rasnita. Blatul si umplutura se aseaza in straturi intr-un inel de tort si se pune la rece. 

R: Multumim frumos, Olivia. Spune-mi te rog, care este parerea ta despre Breakfast AntiOx?
O: Mm. Trebuie sa recunosc ca este prima oara cand iau micul dejun aici. Sucurile naturale sunt o bomba de energie gata sa te motorizeze oricand te incearca oboseala. Intotdeauna prefer fructele si legumele crude, nu coapte, inabusite sau oricum altcumva. Cred ca proprietatile fructelor si legumelor se pastreaza intacte doar mancate crude. Desigur, cat mai proaspete, cat mai organic cultivate. Observ ca Breakfast AntiOx este bogat in citrice, kiwi, capsuni, morcovi....lucru care ma incanta. 


R: Iti place mult sa gatesti. De unde te inspiri? 
O: Imi place sa creez retete noi. Ma uit in bucataria tuturor raw-veganilor din Anglia si SUA, cu activitate on-line. Imi plac cei care sunt inventivi si perfectionisti. 
R: Dar de ce mancare raw-vegana? 
O: Mancarea raw-vegana nu se rezuma la o salata si un fruct. Poti face lasagna, paste, branzeturi, lapte, carnati, mici, fripturi doar din vegetale si condimente potrivite. In vegetale gasesti toti nutrientii de care ai nevoie pentru o stare de sanatate ireprosabila. 

R: Foarte interesant. De curand am inceput sa mananc si eu mai sanatos, mai multe fructe, legume si lactate. Dar parca e bun un piept de pui la gratar sau la cuptor, din cand in cand. Cum ii feresti tu pe copii de tentatii? 
O: Daca Luca si David isi doresc ceva din comert, le iau, ii las sa incerce. De regula, curiozitatea asta au platit-o de regula cu stari de rau si indigestii. Avem o regula simpla care spune ca nimic nu poate fi mai gustos decat ceea ce papa mami si tati. 

R: Foarte frumos. Dar cand mergeti in vacante, sunt curioasa..ce mancare alegeti? 
O: Este simplu, intotdeauna, oriunde suntem vom gasi fructe, nuci si salate. Avem grija ca fiecare masa sa fie echilibrata din punct de vedere nutritional: proteine, lipide, carbohidrati, vitamine si minerale. 
Avem o traditie sa ne petrecem Anul Nou si ziua meu in Germania. Aici avem mancare bio, aer curat si super distractie. 
R: Am fost o singura data in Germania, dar sper sa mai ajung pentru ca mi-a placut mult. Multumim frumos pentru interviu, Olivia. 
O: Cu drag. Sa aveti grija de voi si sa alegeti sa mancati sanatos. Multe fructe si legume crude! 


Acest interviu este o fictiune. 
Articolul este scris pentru concursul Spring SuperBlog 2014

Niciun comentariu: