joi, 20 martie 2014

Parul meu sanatos

Sunt barbati carora le plac femeile tunse scurt. Considera ei ca au un stil aparte, ca au personalitate. Este si nu este asa. Ai personalitate atunci cand te simti bine tu cu tine si ai incredere in tine.
Mie una imi place parul lung. Mediu spre lung, sa spunem. Asa ca, pe mine cine ma place sa ma placa cu parul lung. L-am avut si scurt si bob si foarte lung si vopsit si nevopsit si bucle si drept facut cu placa si lista poate continua.
Intotdeauna m-am mandrit cu parul meu: bogat, des, stralucitor, avand o culoare deosebita.

 google.ro

Dar iata ca anii au trecut si toate schimbarile prin care a trecut parul meu l-au marcat intr-un fel sau altul. A devenit mat, a inceput sa cada, iar culoarea s-a mai inchis.
Am incercat cele mai scumpe masti, produse in Romania sau aduse de afara. Am incercat tratamentele naturiste ale bunicii: pasta facuta in casa din galbenus de ou si ulei de masline; zeama de lamaie; infuzie din frunze de nuc sau de castan. Nimic.
Pentru ca nu m-a ajutat nimic, iar online-ul a inceput sa fie din ce in ce mai la moda, am cautat sfaturi pe net. Reviste de fashion si beauty, articole health and care....Nici nu stiam ce sa aleg. Asa ca am intrat pe cateva bloguri si am cautat recomandari. M-am gandit ceva vreme si am studiat putin piata si blogosfera. Pana la urma am ales Masca Keune. O masca de par nutritiva ce spune ca ii reda elasticitatea.
Masca contine micro proteine din grau ce intra in profunzime in firul de par si ajuta la refacerea acestuia, iar complexul Keravis fortifica parul si ii da volum.


Crissy, sora mea, a ras initial de mine. Nu te-ai saturat cate produse ai incercat? 
Dar foarte curand am observat ca borcanasul se goleste..si sigur nu am folosit eu atat de mult. Am mai observat ca sora mea nu mai are parul asa ars, tocit si aspru cum era.
Am sa ii fac cadou o masca doar a ei, se pare ca ii place si o ajuta.

Revenind la femeile cu personalitate: cand ai grija de tine si parul tau straluceste de sanatate intoarce priviri, indiferent ca este scurt sau lung. Iar tu te simti bine cu tine si cu parul tau.

Niciun comentariu: