joi, 25 octombrie 2012

marea filmare

Se spune ca viata in camin este frumoasa; da un farmec aparte anilor de studentie, lasand deoparte micile inconveniente. Eu nu am stat in camin, insa stiu multe povesti cu si despre studenti si camine.
Am o prietena si colega de grupa, Danutza. Ea sta in caminul de la Leu si mai merg cand si cand pe la ea. In camera de vizavi de ea stau niste studenti straini, jucausi si foarte glumeti. Uneori seara mai stam cu ei la povesti.
Asa s-a intamplat si sambata, cand unul dintre baieti avea o intalnire. Spera ca dupa intalnire sa vina cu respectiva fata in camera, si i-a rugat pe baieti sa iasa si ei si sa ramana camera doar a lui.
Baietii erau tare suparati ca Ilhan nu vrea sa le spuna nimic de fata cu pricina. Nici macar culoarea parului sau a ochilor. I-au promis insa ca va avea camera doar a lui, si i-au urat o seara frumoasa si incendiara.

Cand au considerat baietii ca cina celor doi este pe sfarsite si trebuie sa apara din clipa in clipa, au pus in functiune micuta camera de monitorizare pe care o avea unul din ei, au conectat camera la cloud-ul Edimax  pentru a putea sa suprevegheze camera de camin, si implicit pe cei doi, de pe smartphone-ul lor, si au venit la Danutza.
Am inceput sa povestim, si eram chiar sa nu-i auzim pe cei doi cand au sosit de la cat de tare radeam. Am facut imediat liniste, caci Ilhan stia ca Danutza este plecata acasa, si baietii sunt in oras.
Tehnologia inovativa Plug-n-View permite conectarea camerei la un smartphone, tableta, laptop. Prin aplicatia Android EdiView baietii si-au conectat smartphone-ul la camera si am inceput sa-i privim pe cei doi.
I-am intrebat atunci pe baieti ce se intampla daca Ilhan nu va sta in dreptul camerei, si mi-au explicat ca seria de camera IP Edimax IC 7110 permite vizualizarea unor cadre mai mari, deoarece poate fi rotita la un unghi de +- 355 grade orizontal si +-120 grade vertical. Ba mai mult camera poate fi controlata printr-un browser.
Baietii stiau ca lumina nu va sta aprinsa prea mult in camera la Ilhan, asadar au setat camera pe night vision.
Si intr-adevar, dupa ce ea s-a asezat comod pe marginea patului, Ilhan a stins lumina.

Cand saruturile au devenit pasionale, cei doi au fost intrerupti de mine. Da, de mine. Eu si Danutza ne-am hotarat sa intram in jocul baietilor si sa radem putin de Ilhan. Asadar, cand am vazut pe camera ca momentul sarutului se intensifica, m-am dus la Ilhan si am batut la usa. Initial nu a vrut sa bage in seama faptul ca bate cineva la usa, (evident, erau prea ocupati), dar eu am insistat.
Cand mi-a deschis Ilhan, mi-am cerut scuze pentru deranj, (cica) si i-am dat o carte, cu rugamintea de a o da luni dimineata prietenei mele. Chipurile, eu plecam din Bucuresti o saptamana si Danutza mea avea nevoie de carte. A luat cartea, a mormait ceva si a trantit usa in urma mea.

Buuuun, m-am facut ca plec, dar evident ca m-am intors la Danutza in camera. Am continuat sa ne uitam la filmare .. era un moment jenant acum, Ilhan nu stia cum sa isi ceara scuze pentru deranj si sa continue sarutarile. .... A pus niste muzica, a spus un compliment dragut si sarutarile au inceput. ..
Acum era randul Danutzei sa faca ceva. Si il suna pe Ilhan. Nu rapunde, iar Danutza suna din nou. A treia oara raspunde si el. Danutza il roaga sa o scuze daca e ocupat, dar vrea sa il anunte ca o sa trec eu pe acolo sa-i las o carte. Ilhan, iritat, ii spune ca deja am lasat cartea si ca i-o va da luni dimineata. Apoi a inchis.
Baietii nu puteau face nimic, doar i-au promis prietenului lor ca ii vor lasa camera doar a lui toata noaptea, asadar .. cum cei doi continuau cu sarutari pasionale, am inchis smartphone-ul, au pus un film si apoi am adormit toti patru .

Dimineata, Ilhan probabil a plecat sa o conduca pe fata, si cand l-am auzit ca s-a intors l-am chemat la Danutza in camera si i-am aratat inregistrarea. A ras si el cu noi, mai ales ca seara nu s-a terminat asa cum si-a dorit el. Am baut ceaiul impreuna si am promis ca data viitoare vom filma lucruri mai interesante.


Articolul este scris pentru etapa 10 a concursului SuperBlog 2012.

Niciun comentariu: